Til jer der har været gravid med både pige og dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Clisolka

Månsson skriver:

Jeg syntes det er omvendt Laura var meget mere aktiv end lillebror er

Jeg kan slet ikke huske at Isabella var så aktiv hele tiden - men som jeg skrev tidligere oppe, så kan det være fordi jeg har mærket ham tidligere denne gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

FruK

Jeg mærkede klart mere til storebror, end jeg gjorde til lillesøster. Hun vendte dog også omvendt - så måske derfor...?! 

Anmeld

8. maj 2013

Gittemor09

Babymor2010 skriver:

Måske er det fordi jeg har kunnet mærke liv tidligere denne gang, men der er godt gang i ham dagen lang. Jeg er allerede begyndt at vågne om natten når han sparker hårdest 

åh det kender jeg godt det der

min han sparkede ned i madrassen når jeg lå på siden, så han holdt både mor og far vågen

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

spj skriver:

Kan ikke helt huske om der var forskel på spark. Tror måske storesøster var mere aktiv end lillebror. Mindes at der skulle være helt stille og jeg skulle sidde stille før lillebror sparkede.

Men ved første graviditet, som var en pige, havde jeg kvalme og kastede op i nærmest alle 9 måneder.
Men 2 graviditet, som var en dreng, havde jeg ingen kvalme.

Haha sjovt, her er det omvendt 

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

k&k&k skriver:

Hej.

Jeg fik sidste år en pige. Venter nu en dreng (35+4) og jeg kan tydeligt mærke forskel! Min basse er meget mere aktiv end prinsessen. Der er et hav til forskel. Kristian (det skal han hedde) er aktiv hver dag og dagen lang. Han sover stort set ikke. Kaya sov gerne et par timer af gangen, og nogle gange måtte jeg ryste maven lidt blot for at få et livstegn fra hende.

Så jo, jeg kan godt mærke forskel på det at vente en dreng og en pige

Ham her er der også godt gang i dagen lang i forhold til min datter  Det skal da nok blive sjovt når jeg når længere hen og han bliver større 

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Jaa helt klart, min søn var super aktiv og meget tidligt. Denne gang venter vi en lillesøster og hendes mærker jeg ikke så meget til og er 22+0 idag 

Du må i gang og drille hende lidt mere - eller tage en alvors mor-datter snak 

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

FruK skriver:

Jeg mærkede klart mere til storebror, end jeg gjorde til lillesøster. Hun vendte dog også omvendt - så måske derfor...?! 

Sjovt du lige skriver det, jeg har været til gennemscanning af hans hjerte i dag (en ekstra scanning jeg får pga. jeg har diabetes) og jeg spurgte faktisk hvordan moderkagen ligger - og det er det samme som ved min datter  Men måske jeg bare er mere opmærksom pga. jeg har mærket ham tidligere denne gang 

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Gittemor09 skriver:

åh det kender jeg godt det der

min han sparkede ned i madrassen når jeg lå på siden, så han holdt både mor og far vågen

Åh åh det lyder ikke sjovt 

Anmeld

8. maj 2013

L&V

Babymor2010 skriver:

Jeg kan slet ikke huske at Isabella var så aktiv hele tiden - men som jeg skrev tidligere oppe, så kan det være fordi jeg har mærket ham tidligere denne gang 

Jeg mærkede os først ham her sent da min moderkage ligger ud mod skindet denne gang også er han hvis os hurtigt blevet stor så pladsen er lidt trang

Anmeld

8. maj 2013

MariaKyedDK

Babymor2010 skriver:

Jeg var jo til misdannelsesscanning for 14 dage siden, hvor vi fik at vide, at hendes bud var en lillebror, men det er ikke 100 % sikkert  

Jeg har jo Isabella fra 2010, men jeg syntes slet ikke hun var SÅ aktiv i maven i forhold til ham her - jer der har været gravide med både en pige og dreng, har i mærket forskel på aktiviteten i maven?

ej hvor sjovt, jeg har i 3 dage gået og overvejet at skrive et indlæg om netop dette

Jeg vil sige at første gang ventede jeg en lille dreng ( min søn ) og denne gang venter jeg en Lillesøster, og hun er virkelig meget aktiv, meget mere end min søn da jeg ventede ham... så her er det omvendt!...

men måske kan det være at der sempelthen bare ER mere aktivitet her i anden graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.