Til jer der har været gravid med både pige og dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
32 svar
5 synes godt om
8. maj 2013

Clisolka

Jeg var jo til misdannelsesscanning for 14 dage siden, hvor vi fik at vide, at hendes bud var en lillebror, men det er ikke 100 % sikkert  

Jeg har jo Isabella fra 2010, men jeg syntes slet ikke hun var SÅ aktiv i maven i forhold til ham her - jer der har været gravide med både en pige og dreng, har i mærket forskel på aktiviteten i maven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Gittemor09

Babymor2010 skriver:

Jeg var jo til misdannelsesscanning for 14 dage siden, hvor vi fik at vide, at hendes bud var en lillebror, men det er ikke 100 % sikkert  

Jeg har jo Isabella fra 2010, men jeg syntes slet ikke hun var SÅ aktiv i maven i forhold til ham her - jer der har været gravide med både en pige og dreng, har i mærket forskel på aktiviteten i maven?

jeg synes at lillebror var den der var mest aktiv hele vejen igennem... eller ihvertfald ham der sparkede hårdest

han var så også den der hurtigst ikke havde så meget plads

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

Babymor2010 skriver:

Lige den der har jeg også hørt meget om
Jeg kunne ikke mærke noget som helst i første graviditet, havde ingen kvalme eller noget som helst. -Det blev en pige.
Her anden gang har jeg konstant været dårlig og der har meget tidligt været meget liv. ALLE troede vi ventede en dreng. men vi venter en pige til. så tror ikke på at man kan mærke forskel

Anmeld

8. maj 2013

L&V

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes det er omvendt Laura var meget mere aktiv end lillebror er

Anmeld

8. maj 2013

spj

Kan ikke helt huske om der var forskel på spark. Tror måske storesøster var mere aktiv end lillebror. Mindes at der skulle være helt stille og jeg skulle sidde stille før lillebror sparkede.

Men ved første graviditet, som var en pige, havde jeg kvalme og kastede op i nærmest alle 9 måneder.
Men 2 graviditet, som var en dreng, havde jeg ingen kvalme.

Anmeld

8. maj 2013

k&k&k&k

Babymor2010 skriver:

Hej.

Jeg fik sidste år en pige. Venter nu en dreng (35+4) og jeg kan tydeligt mærke forskel! Min basse er meget mere aktiv end prinsessen. Der er et hav til forskel. Kristian (det skal han hedde) er aktiv hver dag og dagen lang. Han sover stort set ikke. Kaya sov gerne et par timer af gangen, og nogle gange måtte jeg ryste maven lidt blot for at få et livstegn fra hende.

Så jo, jeg kan godt mærke forskel på det at vente en dreng og en pige

Anmeld

8. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg gik først en dreng og så bagefter en pige. Jeg havde to stort set meget ens gravidteter

Anmeld

8. maj 2013

channie-g

Babymor2010 skriver:

Jaa helt klart, min søn var super aktiv og meget tidligt. Denne gang venter vi en lillesøster og hendes mærker jeg ikke så meget til og er 22+0 idag 

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Gittemor09 skriver:

jeg synes at lillebror var den der var mest aktiv hele vejen igennem... eller ihvertfald ham der sparkede hårdest

han var så også den der hurtigst ikke havde så meget plads

Måske er det fordi jeg har kunnet mærke liv tidligere denne gang, men der er godt gang i ham dagen lang. Jeg er allerede begyndt at vågne om natten når han sparker hårdest 

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Flodkilling skriver:

Lige den der har jeg også hørt meget om
Jeg kunne ikke mærke noget som helst i første graviditet, havde ingen kvalme eller noget som helst. -Det blev en pige.
Her anden gang har jeg konstant været dårlig og der har meget tidligt været meget liv. ALLE troede vi ventede en dreng. men vi venter en pige til. så tror ikke på at man kan mærke forskel

Jeg ved heller ikke helt om jeg skal tro på det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.