Dagplejernes dag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

MyLove E

TrineMine86 skriver:

RHer er der bamse og kylling tema, har egentlig ikke spurgt om vi måtte komme ned, da jeg gik udfra at vi ikke måtte, bliver da lidt øv over hvis vi måtte have været med, da jeg har fri idag og kun har sendt bassen i dp pga dagplejens dag 

Ring da og spørg:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

HeidiØ

Hmm, alt det ed udklædning og tema er vidst ikke her Men det er dagplejedag, hvor alle dagplejere i Beder og Malling er samlet og der er aktiviteter alt efter aldersgruppe. Men det er ikke noget forældre skal med til. Jeg krydser bare fingre for meget bedre vejr og glæder mig til at hente William kl 15.

Anmeld

8. maj 2013

LilleLene

Tauf skriver:

Sådan som jeg har forstået det så er det ALLE dagplejer i landet som holder Dagplejernes dag i dag?!??!?

Hvis det er rigtig skal i så med ?

Vi har lige afleveret Elias og så har vi en masse små ting som lige skal ordens inden 9.30 hvor vi så skal mødes med alle dagplejerne ved købmanden hvor efter vi så går på skolen og skal hygge der sammen med børne hele dagen:-) både min mand og jeg holder fri til det og er med hele dagen:-):-):-):-)

Jeg glæder mig:-)

her i Rødkærsbro er det bedsteforældre dag

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

LilleLene skriver:

BedBeda

her i Rødkærsbro er det bedsteforældre dag

Bedste forældre må også komme her:-)

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

De holdt det igår her i Durup, fordi det var godt vejr der..

Så nej, det var igår her hos os

Anmeld

8. maj 2013

Lilje82

Vi er heller ikke med som forældre her i byen, men her skulle de i legestuen og lege pirater, og der var pyntet op med dehelet store, pirat balloner, flag og skib var dårer blevet bygget ude på legepladsen, og heldigvis har her været tør indtil nu i formiddag, så de har kunnet hygge sig ude.  Noah glædede sig i hvert fald rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.