Dagplejernes dag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.532 visninger
25 svar
9 synes godt om
8. maj 2013

MyLove E

Sådan som jeg har forstået det så er det ALLE dagplejer i landet som holder Dagplejernes dag i dag?!??!?

Hvis det er rigtig skal i så med ?

Vi har lige afleveret Elias og så har vi en masse små ting som lige skal ordens inden 9.30 hvor vi så skal mødes med alle dagplejerne ved købmanden hvor efter vi så går på skolen og skal hygge der sammen med børne hele dagen:-) både min mand og jeg holder fri til det og er med hele dagen:-):-):-):-)

Jeg glæder mig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

CaWi

Tauf skriver:

Sådan som jeg har forstået det så er det ALLE dagplejer i landet som holder Dagplejernes dag i dag?!??!?

Vi har lige afleveret Elias og så har vi en masse små ting som lige skal ordens inden 9.30 hvor vi så skal mødes med alle dagplejerne ved købmanden hvor efter vi så går på skolen og skal hygge der sammen med børne hele dagen:-) både min mand og jeg holder fri til det og er med hele dagen:-):-):-):-)

Fik at vide her til morgen da jeg afleverede, at det var dagplejerned dag, men at hun ikke vidste om de tog med, da det jo er rigtig dårligt vejr.
Vi er ikke blevet spurgt om vi ville med eller noget. Så troede da kun det var for dagplejen.

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

CAWI skriver:

Fik at vide her til morgen da jeg afleverede, at det var dagplejerned dag, men at hun ikke vidste om de tog med, da det jo er rigtig dårligt vejr.
Vi er ikke blevet spurgt om vi ville med eller noget. Så troede da kun det var for dagplejen.

Øv hvis de ikke kommer af sted.
Her i vores by er det en rigtig fest dag. Der kommer balloner og flag på barnevogne og så går man i en flok og så er der ellers bare hygge:-) vores DP er ved at bage frisk bagte boller (Uhm) Og der plejer at komme nogle sandwich eller ligne til frokost:-)

Anmeld

8. maj 2013

Dinsen

her står den den på børne OL 

(uden mor og far) 

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

Dinsen skriver:

her står den den på børne OL 

(uden mor og far) 

Sejt:-):-):-) Er det fordi i ikke kan eller må komme med??

Anmeld

8. maj 2013

K&S

Tauf skriver:

Her er der inviteret til cowboy og indianer fest - det holdes i idrætscenteret med en masse aktiviteter  

Børnene er klædt ud og der vil blive serveret indianergryde

Vi kan desværre ikke være med i år, vi var med sidste år

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

K&S skriver:

ogsåogsåv

Her er der inviteret til cowboy og indianer fest - det holdes i idrætscenteret med en masse aktiviteter  

Børnene er klædt ud og der vil blive serveret indianergryde

Vi kan desværre ikke være med i år, vi var med sidste år

Det er altså også ret sejt med med Cowboy indianer fest:-)

Anmeld

8. maj 2013

L&V

Laura har fri hele ugen så nej hun er ik med men i august holder de karneval her i byen så det ska hun med til, selv om hun ska være prinsesse

Anmeld

8. maj 2013

l.kjoeller

jeg har slet intet hørt om den.

Anmeld

8. maj 2013

Holbæktrunten

Tauf skriver:

her er det fra 9-11 i legestuen - og synes ikke det er specielt interessant hvis jeg skal være helt ærlig. Men jeg dukker op og ser hvad det er for noget her kl 9. går derop sammen med bassen, vi holder hyggemorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.