Dagplejernes dag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

MyLove E

l.kjoeller skriver:

jeg har slet intet hørt om den.

ØV:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

l.kjoeller

Tauf skriver:

ØV:-(

ja. min datter er kun 1 år så havde intet hørt før men tvivler da på vores dp skal deltage i noget når ikke hun har nævnt det

Anmeld

8. maj 2013

mortilflere

Her skulle de klædes ud som blomster , Bertram er sart ved nye ting så han holder fri , her var der forældre kaffe fra kl 15 

Anmeld

8. maj 2013

Swerg

I vores by skulle de klædes ud som pirater, så Elias er sendt afsted med ''ar'' på kinderne, pirat hue og regntøj med dødningehoveder på

Han var helt vild..

¨Dagplejemoren var igang med at pynte barnevognen med balloner da vi kom

De skal alle mødes på torvet hvor der er frokost og klovn som underholdning

Anmeld

8. maj 2013

Louise H.

Her tager de på legepladsen og hygger - selvom det er dårligt vejr

Anmeld

8. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Her sker der intet specielt. De har ikke selv fået lov til at vælge hvad der skal laves

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

Her sker der intet specielt. De har ikke selv fået lov til at vælge hvad der skal laves

Øv øv:-(

Anmeld

8. maj 2013

VIPpigen

Banditten skulle afleveres kl 8 (baah det er tidligt når vi plejer at sove til kl 8) så de kunne spise sammen. Så skulle de pynte barnevogn, og gå op til et fællesHus. Der skulle brandvæsnet gerne komme, medmindre nogen forhindre dem (vi ønsker ikke brand i dag). Så L har gået og øvet sig på at sige wiiiiiiuuuuuu wiiiiiiiiuuuu wiiiiiiiiiiiuuuu.....

Anmeld

8. maj 2013

Misscbn

Tauf skriver:

Sådan som jeg har forstået det så er det ALLE dagplejer i landet som holder Dagplejernes dag i dag?!??!?

Hvis det er rigtig skal i så med ?

Vi har lige afleveret Elias og så har vi en masse små ting som lige skal ordens inden 9.30 hvor vi så skal mødes med alle dagplejerne ved købmanden hvor efter vi så går på skolen og skal hygge der sammen med børne hele dagen:-) både min mand og jeg holder fri til det og er med hele dagen:-):-):-):-)

Jeg glæder mig:-)

Ja, jeg skal med det er kl 14.30 og der kommer vidst en klovn og underholder lidt

det er første gang min søn skal være med til det, og da jeg forvejen ikke har overdrevet meget kvalitid med ham udover weekender så GLÆDER jeg mig voldsomt til at få tidligt fri fra job kl 14.00 og kører hen og hygge med ham og alle de andre børn og forældre 

weee 

Anmeld

8. maj 2013

TrineMine86

Her er der bamse og kylling tema, har egentlig ikke spurgt om vi måtte komme ned, da jeg gik udfra at vi ikke måtte, bliver da lidt øv over hvis vi måtte have været med, da jeg har fri idag og kun har sendt bassen i dp pga dagplejens dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.