update på: søger hjælp til barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

ja synes det er så overfedt, og føler bare alle mine bekymringer er væk, resten skal nok falde på plads, og bare det at jeg rent faktisk kan få en drømme vogn når jeg nu spare på alt andet, jamen er så taknemlig og ovenud lykkelig
vi måtte slippe med 7100 i alt, og dispositom bliver så trukket fra, så skal give 6600 endnu det mange penge synes jeg men det er okay, og det kan vi godt nå at få skrabet sammen inden november

Godt at høre, kan jeg godt forstå Ja det er da mange penge, men nu sparer du jo på alt andet, så er det da kun godt du kan få din drømme barnevogn Den er også så fin!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

LSM

Francisca skriver:

OOkOkaOkaj

Jeg klapper stellet sammen og tager hjulene Af. Stiller hjulene op af ryglænet først derefter stiller jeg stellet også tager jeg kalechen af overdelen. Klapper kassen sammen og stiller den op af stellet også ligger jeg kalechen på hattehylen det skide nemt har gjort det mange gange

Okay, ja jeg slår aldrig kassen sammen er bange for den skulle blive grim af det :-) hvilken odder vogn har i?

Anmeld

7. maj 2013

Francisca

LSM skriver:

Okay, ja jeg slår aldrig kassen sammen er bange for den skulle blive grim af det :-) hvilken odder vogn har i?

Det gør den ikke  Min har intet slid at se. 

Vu har en Odder zip på x Dream stel 

Anmeld

7. maj 2013

LSM

Francisca skriver:

O

Det gør den ikke  Min har intet slid at se. 

Vu har en Odder zip på x Dream stel 

Oki også den vi har, skulle være man skulle prøve så, for kunne da være rart med plads til andet end barnevognen :-)

Anmeld

7. maj 2013

Francisca

LSM skriver:

Oki også den vi har, skulle være man skulle prøve så, for kunne da være rart med plads til andet end barnevognen :-)

Det syntes jeg da du sku prøve så er hele bagsædet jo frit hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.