En gravid kvinde tager meget hurtige beslutninger

fik lokket min mor med i ønskebørn i går efter at have hørt flere af jeres historier herinde fra.
Kom ind i butikken og blev mødt af en super sød sælger

vi stod og trissede lidt omkring barnevognen og jeg tænkte det kan bare ikke lykkedes at få den ind i min bitte bil.
Sælgeren sagde, "der er kun en måde at finde ud af det på, har du din bil med?"
så Wroooommm ud med barnevognen til bilen, og hun fik skilt den her barnevogn af i atomer haha,

og den kan sørme fint være der, plus der er stadig plads til lidt ekstra (indkøbsposer, tasker og ligende)

så spurgte jeg så om den også kunne fåes i den Navy farve som jeg ønskede, og det kunne vi sagtens finde ud af når jeg nu var i så god tid

så den er faktisk hermed bestilt,

skulle blot ligge et dispositum på 500 kr, og så skal vognen selvfølgelig bare være betalt inden jeg kan afhente den omkring termin

fik barnevognen, liften, samt regnslag og insektnet for en god pris, og fik rabat på 1300 kr så jeg er ovenud tilfreds

ihh hvor er jeg super lykkelig og drømmer mig frem til den tid hvor jeg kan komme ud og trille med denne luksus vogn

i får endnu en gang et billede af det smukke vidunder
(og hvis nogen skulle være i tvivl en anden gang, så kan den fint være i en suzuki swift, når det ene sæde er klappet ned

)