update på: søger hjælp til barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

BigHope13

Møllerpigen:-) skriver:

Var det hehe jeg købte den fordi jeg skal ha en dreng ;-) men det jo eb smags sag;-)

ja lige præsis,
hmm altså bom bom, må nok sige at oprindeligt havde jeg nok også valgt at sige mørkeblå barnevogn = dreng.
men det er rent faktisk min kæreste som har haft en finger med i spillet angående farven, jeg vidste ham modellen på nettet, og vi snakkede frem og tilbage og så så han denne farve og siger det er den eneste han synes er "flot", som i "den kan jeg måske også godt gå med" haha
så grunden til at jeg også er så forelsket i den er faktisk fordi jeg ved at kærestens har en mening om denne, og det er også hans barn, ikke at han ikke har noget at skulle have sagt om andre ting, men han er bare typen som ikke rigtig har en mening om det.
Og da jeg fortalte jeg havde bestilt i denne farve blev han faktisk helt rørt fordi jeg have lyttet til hans ønske

men efter at have set farve prøven så synes jeg den kan gå til begge fordi han har nogle super flotte detaljer og finesser
at jeg har så har en fornemmelse af at det bliver en dreng er jo så bare også helt okay hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Christina :-)

BigHope13 skriver:

ja lige præsis,
hmm altså bom bom, må nok sige at oprindeligt havde jeg nok også valgt at sige mørkeblå barnevogn = dreng.
men det er rent faktisk min kæreste som har haft en finger med i spillet angående farven, jeg vidste ham modellen på nettet, og vi snakkede frem og tilbage og så så han denne farve og siger det er den eneste han synes er "flot", som i "den kan jeg måske også godt gå med" haha
så grunden til at jeg også er så forelsket i den er faktisk fordi jeg ved at kærestens har en mening om denne, og det er også hans barn, ikke at han ikke har noget at skulle have sagt om andre ting, men han er bare typen som ikke rigtig har en mening om det.
Og da jeg fortalte jeg havde bestilt i denne farve blev han faktisk helt rørt fordi jeg have lyttet til hans ønske

men efter at have set farve prøven så synes jeg den kan gå til begge fordi han har nogle super flotte detaljer og finesser
at jeg har så har en fornemmelse af at det bliver en dreng er jo så bare også helt okay hehe

Kæresten valgte den også her han vat helt vild med den og så bliv jeg også:-) og har luge fået avide den er på lader nu og venter på den skal bruges

Anmeld

7. maj 2013

BigHope13

Møllerpigen:-) skriver:

JubiJuhu

Kæresten valgte den også her han vat helt vild med den og så bliv jeg også:-) og har luge fået avide den er på lader nu og venter på den skal bruges

Juhuu hvor skønt det også dejlig at mændene har lidt meninger om tingene

Anmeld

7. maj 2013

LSM

Francisca skriver:

UUh

det var da dejligt

vi har selv en suzuki swift og der kan vi altså have en hel odder barnevogn i bagagerummet uden at ligge sæder eller noget som helst

Uha det vil jeg gerne vide hvordan i gør? Vi ligger altid sædet ned vi har også en odder og swift

Anmeld

7. maj 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

En gravid kvinde tager meget hurtige beslutninger
fik lokket min mor med i ønskebørn i går efter at have hørt flere af jeres historier herinde fra.
Kom ind i butikken og blev mødt af en super sød sælger
vi stod og trissede lidt omkring barnevognen og jeg tænkte det kan bare ikke lykkedes at få den ind i min bitte bil.
Sælgeren sagde, "der er kun en måde at finde ud af det på, har du din bil med?"
så Wroooommm ud med barnevognen til bilen, og hun fik skilt den her barnevogn af i atomer haha, og den kan sørme fint være der, plus der er stadig plads til lidt ekstra (indkøbsposer, tasker og ligende)

så spurgte jeg så om den også kunne fåes i den Navy farve som jeg ønskede, og det kunne vi sagtens finde ud af når jeg nu var i så god tid
så den er faktisk hermed bestilt,
skulle blot ligge et dispositum på 500 kr, og så skal vognen selvfølgelig bare være betalt inden jeg kan afhente den omkring termin
fik barnevognen, liften, samt regnslag og insektnet for en god pris, og fik rabat på 1300 kr så jeg er ovenud tilfreds

ihh hvor er jeg super lykkelig og drømmer mig frem til den tid hvor jeg kan komme ud og trille med denne luksus vogn

i får endnu en gang et billede af det smukke vidunder
(og hvis nogen skulle være i tvivl en anden gang, så kan den fint være i en suzuki swift, når det ene sæde er klappet ned)

Hold nu op hvor er den bare lækker.. 

kan næsten ikke vente til vi skal købe ting til basserne.. 

Anmeld

7. maj 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Hold nu op hvor er den bare lækker.. 

kan næsten ikke vente til vi skal købe ting til basserne.. 

tak skønne, jeg er også helt smask forelsket og går bare helt tiden med en drøm om at komme ud og trille med den nu skal der dog lige spares lidt de næste par mdr så den kan betales men kan mærke det er den helt rigtige til os, og ser frem til lidt luksus når nu jeg har sparet på alt andet

ja kan jeg virkelig godt forstå du gør, det jo også bare så skønt at begynde at danne rammerne om deres liv og gå og nusse med tingende og glæde sig til de kommer til verden

Anmeld

7. maj 2013

Francisca

BigHope13 skriver:

wow det var alligevel vildt, er den ikke på størelse med emmajlunga??
synes vores bagagerum er så smalt så den kan ikke under ingen omstændigheder være bagi.
Men så længe vi kun har et barn så kommer til at fungere udemærket med det ene sæde slået ned

Jo Odder er ligeså store som enmaljungas men kan slås sammen til ingenting 

Ja så længe der kun er en så det jo helt fint

Anmeld

7. maj 2013

lycly

Uh vi har præcis samme barnevogn, du skal nok blive rigtig glad for den, jeg knus elsker den! Og så er det da rart at vide at den kan være i en lille bil hvis vi skulle få brug for det

Anmeld

7. maj 2013

Francisca

LSM skriver:

Uha det vil jeg gerne vide hvordan i gør? Vi ligger altid sædet ned vi har også en odder og swift

Jeg klapper stellet sammen og tager hjulene Af. Stiller hjulene op af ryglænet først derefter stiller jeg stellet også tager jeg kalechen af overdelen. Klapper kassen sammen og stiller den op af stellet også ligger jeg kalechen på hattehylen det skide nemt har gjort det mange gange

Anmeld

7. maj 2013

BigHope13

LuLy skriver:

Uh vi har præcis samme barnevogn, du skal nok blive rigtig glad for den, jeg knus elsker den! Og så er det da rart at vide at den kan være i en lille bil hvis vi skulle få brug for det

Åh det så skønt at høre, tror jeg får så meget glæde af den det kan ihvertfald lade sig gøre med et barn vil jeg sige, man er nødt til at have det ene sæde ned og så er det kun en person eller en autostol som også kan være deromme men tror vi får det til at fungere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.