Møllerpigen:-) skriver:
Var det hehe jeg købte den fordi jeg skal ha en dreng ;-) men det jo eb smags sag;-)
ja lige præsis,
hmm altså bom bom, må nok sige at oprindeligt havde jeg nok også valgt at sige mørkeblå barnevogn = dreng.

men det er rent faktisk min kæreste som har haft en finger med i spillet angående farven, jeg vidste ham modellen på nettet, og vi snakkede frem og tilbage og så så han denne farve og siger det er den eneste han synes er "flot", som i "den kan jeg måske også godt gå med" haha
så grunden til at jeg også er så forelsket i den er faktisk fordi jeg ved at kærestens har en mening om denne, og det er også hans barn, ikke at han ikke har noget at skulle have sagt om andre ting, men han er bare typen som ikke rigtig har en mening om det.
Og da jeg fortalte jeg havde bestilt i denne farve blev han faktisk helt rørt fordi jeg have lyttet til hans ønske

men efter at have set farve prøven så synes jeg den kan gå til begge fordi han har nogle super flotte detaljer og finesser

at jeg har så har en fornemmelse af at det bliver en dreng er jo så bare også helt okay hehe

Anmeld