Kan man lyve om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hejsa.
I dag er den eneste dag min kæreste har tidligt fri, og vi vil gerne til kønsscanning. Men den vi til, gør det først fra 15+0, og jeg er 14+4.
Vil man kunne sige man er 15+0? Uden de opdager det?

Ville vente selvom I er dødspændte  Det er jo ikke længe sådan helt konkret I skal vente. Det handler om dage. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Muhmi

Hvad gør et par uger til? Kønnet ændrer sig jo ikke bare fordi i venter indtil uge 20 hvor i får tilbudt en misdannelses-scanning og i også kan høre hvilket køn i venter jer?

Jeg forstår personligt ikke at man ikke lige kan vente, kan godt se at man glæder sig, men glæden bliver jo ikke mindre af at man venter....

Anmeld

7. maj 2013

Maja88

Men det at de nogen steder kan se det fra uge 14+0 er muligt for dem da de har noget andet udstyr

Anmeld

7. maj 2013

l.kjoeller

skatja skriver:

nej det kan du ikke 

sorry jeg ved udmærket hvor spændte i er, jeg er selv 8+6 i dag og jeg glæder mig helt vildt til næste scanning. 

Men i vil blive "opdaget" da deres maskine automatisk beregner hvor langt du er henne.

Jeg vildste ikke hvor langt hene jeg var da jeg fandt ud af at jeg var gravid og blev derfor sendt til scanning for at få svaret..

Så nej i vil altså blive opdaget ved scanningen.

held og lykke med bebsen

kan godt være maskinen kan regne ud hvor langt hun er henne. men vil altså bare lige tilføje at man i løbet af en graviditet ofte rykker termin et par dage frem eller tilbage alt efter barnets størrelse, da man ikke kan sige præcis hvilken dag ægget har sat sig fast . selv lægerne kan tage fejl når de beregninger termin ved første besøg, så det i sig selv afslører dem ikke

Anmeld

7. maj 2013

l.kjoeller

skatja skriver:

nej det kan du ikke 

sorry jeg ved udmærket hvor spændte i er, jeg er selv 8+6 i dag og jeg glæder mig helt vildt til næste scanning. 

Men i vil blive "opdaget" da deres maskine automatisk beregner hvor langt du er henne.

Jeg vildste ikke hvor langt hene jeg var da jeg fandt ud af at jeg var gravid og blev derfor sendt til scanning for at få svaret..

Så nej i vil altså blive opdaget ved scanningen.

held og lykke med bebsen

kan godt være maskinen kan regne ud hvor langt hun er henne. men vil altså bare lige tilføje at man i løbet af en graviditet ofte rykker termin et par dage frem eller tilbage alt efter barnets størrelse, da man ikke kan sige præcis hvilken dag ægget har sat sig fast . selv lægerne kan tage fejl når de beregninger termin ved første besøg, så det i sig selv afslører dem ikke

Anmeld

7. maj 2013

modesty

Anonym skriver:

Hejsa.
I dag er den eneste dag min kæreste har tidligt fri, og vi vil gerne til kønsscanning. Men den vi til, gør det først fra 15+0, og jeg er 14+4.

Jeg synes det er ufedt at lyve om. Hvorfor ikke bare sige det som det er? Jeg er kun 14+4, så jeg påtager mig ansvaret og fraskriver mig retten til en omscanning hvis man ikke kan se kønnet. Det vil være fair overfor klinikken.

Anmeld

7. maj 2013

banana3

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg kunne ikke lade vær med at smile lidt, du kan jo sagtens sige du er 15+0, det er bare ikke jordmoderen du snyder, men dig selv Det er jo dig der får et resultat der ikke passer. Det er dumt at give penge for en scanning som du ikke kan stole på alligevel. Ellers så ring til dem og sig du kun er 14+4, og så se hvad de siger til det..

Anmeld

7. maj 2013

jydeinden

som nogen også siger hvorfor ikke bare sige det som det er " min kæreste kan kun den dag er det muligt at få lov at komme til scanning, selvom jeg ikke er helt så langt som i normalt helst ser man er" sværere er det vel ikke.. Jeg ville personligt Aldrig lyve bevidst.

Anmeld

7. maj 2013

Junibæbs2013

Er nysgerrig: hvad gjorde du? Tog I afsted? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.