Kan man lyve om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.371 visninger
28 svar
32 synes godt om
7. maj 2013

Anonym trådstarter

Hejsa.
I dag er den eneste dag min kæreste har tidligt fri, og vi vil gerne til kønsscanning. Men den vi til, gør det først fra 15+0, og jeg er 14+4.
Vil man kunne sige man er 15+0? Uden de opdager det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Maja88

Anonym skriver:

Hejsa.
I dag er den eneste dag min kæreste har tidligt fri, og vi vil gerne til kønsscanning. Men den vi til, gør det først fra 15+0, og jeg er 14+4.
Vil man kunne sige man er 15+0? Uden de opdager det?

Nej det vil du ikke kunne

Anmeld

7. maj 2013

Laulund87

Står der ikke i din vandrejournal hvor langt henne du er?

Ej jeg synes sgu det er useriøst og spild af deres tid Du kan jo ikke regne med at kønnet er det de siger hvis du ikke er nået til 15+0.

Anmeld

7. maj 2013

Cbank

Nej det tror jeg ikke I kan. Jeg tror de finder ud af det. De kan også selv beregne hvor langt du er. 

Anmeld

7. maj 2013

Malthe2010

Den eneste i snyder er jer selv hvis det viser sig at man ikke kan se det fordi i ikke ville vente!  Jeg ville personligt ikke gøre det, men i stedet vente den uge, så man var sikker, og ikke kom forgæves og måske spilder andre folks tid.

men god fornøjelse med det

Anmeld

7. maj 2013

Junibæbs2013

Det kan du i princippet godt, da du ikke viser vandrejournal til en privat kønsscanning. 

Nu ved jeg ikke lige, hvor du bor, men hos Scanningsjordemoderen kan man få lavet kønsscanninger fra 14+0 (og hun scannede endda mig selvom jeg kun var 13+5, hvilket jeg dog fortalte hende). 

Ellers kan I jo tage chancen - så synes jeg dog, at det er mest fair, hvis I selv betaler en omscanning, hvis de ikke kan se kønnet. 

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Det er jo ikke en hel uge, kun 3 dage det drejer sig om..
Og man viser ikke vandrejournal. Man skriver bare en anden termin end den man har..

Anmeld

7. maj 2013

skatja

nej det kan du ikke 

sorry jeg ved udmærket hvor spændte i er, jeg er selv 8+6 i dag og jeg glæder mig helt vildt til næste scanning. 

Men i vil blive "opdaget" da deres maskine automatisk beregner hvor langt du er henne.

Jeg vildste ikke hvor langt hene jeg var da jeg fandt ud af at jeg var gravid og blev derfor sendt til scanning for at få svaret..

Så nej i vil altså blive opdaget ved scanningen.

held og lykke med bebsen

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Står der ikke i din vandrejournal hvor langt henne du er?

Ej jeg synes sgu det er useriøst og spild af deres tid Du kan jo ikke regne med at kønnet er det de siger hvis du ikke er nået til 15+0.

De kan jo se det andre steder fra 14+0

Anmeld

7. maj 2013

Hønsemor

Jo du vil sagtens kunne lyve om hvor langt henne du er, men det vil bide dig selv et vist sted hvis du gør..

Det sted jeg er blevet kønsscannet med mine børn kigger de nemlig ikke kun efter køn, men også de andre normale ting, altså om barnet trives, udvikler sig mv. og da min scanning med den store viste at min moderkage lå foran kom jeg til ekstra scanninger på sygehuset da jordmoderen der scanner har pligt til at videregive oplysninger om graviditeten..

så helt ærligt ville jeg finde et andet sted der scanner efter køn tidligere og så betale/køre det længere end at lyve om noget der kan betyde så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.