Kan man lyve om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Junibæbs2013

skatja skriver:

nej det kan du ikke 

sorry jeg ved udmærket hvor spændte i er, jeg er selv 8+6 i dag og jeg glæder mig helt vildt til næste scanning. 

Men i vil blive "opdaget" da deres maskine automatisk beregner hvor langt du er henne.

Jeg vildste ikke hvor langt hene jeg var da jeg fandt ud af at jeg var gravid og blev derfor sendt til scanning for at få svaret..

Så nej i vil altså blive opdaget ved scanningen.

held og lykke med bebsen

Nu er ens terminsdato jo bare et "gæt" baseret på nakkefoldsscanningen. Begge de gange, jeg har været til private scanninger i uge 13+5 og uge 29, har den private scanningsjordemoder villet rykke mig frem, hvilket jeg jo ikke er blevet gjort, da det er Hvidovre Hospitals dato, der gælder. 

Et fosters størrelse kan jo variere fra person til person, og ingen ved alligevel, hvor langt man er henne (medmindre man bliver insemineret - og selv da kan der være forskel på de forskellige terminsdato-bud). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Anonym trådstarter

skatja skriver:

nej det kan du ikke 

sorry jeg ved udmærket hvor spændte i er, jeg er selv 8+6 i dag og jeg glæder mig helt vildt til næste scanning. 

Men i vil blive "opdaget" da deres maskine automatisk beregner hvor langt du er henne.

Jeg vildste ikke hvor langt hene jeg var da jeg fandt ud af at jeg var gravid og blev derfor sendt til scanning for at få svaret..

Så nej i vil altså blive opdaget ved scanningen.

held og lykke med bebsen

Øv, kan det ikke være den bare har vokset langsomt og er kommet 3 dage bagud?
Tror du så de ikke vil lede efter kønnet? Iih, det er bare den eneste dag min kæreste kan komme med

Anmeld

7. maj 2013

skatja

Junibæbs2013 skriver:

Nu er ens terminsdato jo bare et "gæt" baseret på nakkefoldsscanningen. Begge de gange, jeg har været til private scanninger i uge 13+5 og uge 29, har den private scanningsjordemoder villet rykke mig frem, hvilket jeg jo ikke er blevet gjort, da det er Hvidovre Hospitals dato, der gælder. 

Et fosters størrelse kan jo variere fra person til person, og ingen ved alligevel, hvor langt man er henne (medmindre man bliver insemineret - og selv da kan der være forskel på de forskellige terminsdato-bud). 

okay det var jeg slet ikke klar over

Anmeld

7. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er jo ikke en hel uge, kun 3 dage det drejer sig om..
Og man viser ikke vandrejournal. Man skriver bare en anden termin end den man har..

du skal jo ikke vise vandrejournal hos en privat scanner, så i princippet kan du godt.

Jeg vil ikke fortælle dig om hvad der er rigtigt og forkert, for det virker til at du har besluttet at det ikke er forkert og spørger kun efter om det vil kunne opdages.

Men jeg vil dog fortælle dig at jeg ville synes det var meget forkert hvis de ikke kan se kønnet og I ikke betaler for en omscanning.

Anmeld

7. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hejsa.
I dag er den eneste dag min kæreste har tidligt fri, og vi vil gerne til kønsscanning. Men den vi til, gør det først fra 15+0, og jeg er 14+4.
Vil man kunne sige man er 15+0? Uden de opdager det?

De måler jo baby, og finder ud af at du ikke er 15+..

Det er da lidt fjollet at tage til en scanning, hvis de alligevel ikke kan se noget? Så får i jo bare en ny tid.. Og hvorfor så ikke bare vente?

Anmeld

7. maj 2013

skatja

Anonym skriver:

Øv, kan det ikke være den bare har vokset langsomt og er kommet 3 dage bagud?
Tror du så de ikke vil lede efter kønnet? Iih, det er bare den eneste dag min kæreste kan komme med

efter at havde læst en tidligeres svar på mit oplæg så vil jeg sige GØR DET.. prøv ad.. måske i er heldige

Anmeld

7. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Undskyld, men det er både barnligt og fuldstændigt tosset, at lyve om hvor langt henne du er. Hvis din kæreste ikke kan den dag er jeg sikker på, at I nok skal finde en dag, hvor han kan.

Anmeld

7. maj 2013

Junibæbs2013

Igen: hvis I kan få tid hos http://www.scanningsjordemoderen.dk/ - så vil de gerne kønsscanne fra uge 14+0. De ligger to steder i Jylland og på Østerbro i Kbh.

Så er du ude over problematikken med at lyve (selvom jeg dog ikke tror, at de tre dage gør en forskel, da andre klinikker som sagt scanner tidligere). 

Anmeld

7. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvorfor ringer du ikke bare og fortæller det som det er.

sig at din kæreste kun kan den dag og at I selvfølgelig er klar over at risikoen for at kønnet så ikke vil kunne ses er der, men at I selvfølgelig selv vil betale for en omscanning.

så behøver du i hvert fald ikke at lyve

Anmeld

7. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hejsa.
I dag er den eneste dag min kæreste har tidligt fri, og vi vil gerne til kønsscanning. Men den vi til, gør det først fra 15+0, og jeg er 14+4.
Vil man kunne sige man er 15+0? Uden de opdager det?

Jeg ville ringe til dem og forklare hvordan det er. Er sikker på de vil tage jer ind alligevel. Det kan ikke betale sig at lyve om noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.