Fortælle det på fb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Nenus

Lørdag d. 4/5-13 blev en dag vi nok aldrig glemmer. Vi mistede vores elskede Lillebebz :’( <3 

- Det blev beskeden jeg delte der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Nenus

MorTilMalucca skriver:

Skriv hvad du føler. 

Jeg mistede selv en lille spire i uge 13. Jeg havde en ikke en SA men en MA. Fosteret levede ved scanning (NF) men voksede ikke og havde en misdannelse (vist nok vand i hovedet) og skulle ugen efter ind og have en udskrabning. Jeg havde fået et billede og lagde det op på Facebook og skrev at vores lille spire desværre var syg (kan ikke huske ordret hvad jeg skrev da det er 1 1/2 år siden). 

Men årh, det er skrækkeligt og man aner ikke hvad man skal stille op med sig selv, eller sige til andre for det føles som et kæmpe nederlag 

Kunne ikke overskue at skrive det til de enkelte som havde fulgt med fra sidelinjen, det skrev jeg vist også og mange var meget forståelige og skrev at de var kede på vores vegne over en privat besked. 

Da jeg blev gravid igen valgte vi at vente til NF scanningen var overstået. Vi offentliggjorde det dog først 2 uger efter da vi havde fået kønnet at vide - turde slet ikke at fortælle det før scanningen.

Håber lykken tilsmiler jer snart igen med en lille rask spire 

Jeg er ked af at høre, at du også har været i gennem sådan en omgang  

Jeg har det fuldstændig som du skriver. Jeg kan overhovedet ikke overskue at skulle skrive med hver enkelt ven der har givet interesse for vores graviditet.. Nu er der delt en besked, og så må jeg jo se om ikke folk kan tage den med ro - ellers er det jo heldigvis så nemt, at man ikke behøver svare med det samme

Tror også at jeg får det på samme måde - vil vente så længe jeg nu kan, med at fortælle det til andre.. Dog er jeg egentlig glad for, at jeg nu har folk der kan støtte mig, hvor jeg ikke behøver først at forklare at jeg egentlig har været gravid..

Tak - og tillykke med din smukke datter 

Anmeld

7. maj 2013

christina92

Nenus skriver:

Lørdag d. 4/5-13 blev en dag vi nok aldrig glemmer. Vi mistede vores elskede Lillebebz :’( <3 

- Det blev beskeden jeg delte der..

Det blev en rigtig fin løsning synes jeg du siger hvad der skulle siges, og nu ved folk hvor i står.

endnu en gang, jeg er utrolig ked af at høre i har mistet jeres lille nus

Anmeld

7. maj 2013

hekran

Hvor er jeg ked af at høre om jeres tab. Jeg ville fortælle det som det er og jeg ville undgå at skrive noget, der kan få folk til at stille yderligere spørgsmål (f.eks. 'det gør ondt', 'farvel bebs' eller lignende). Det bliver bare endnu mere smertefuldt, hvis I gang på gang skal uddybe, hvad der er sket.

Fortæl som det er. At I glædede jer til at blive forældre, men at det desværre ikke skulle være denne gang, da I har mistet jeres ønskebarn.

Det er ikke meningen, at det skal lyde kynisk fra min side. Jeg synes bare, at man skal holde sig fra tvivlsomme udmeldinger, hvor man får tusind spørgsmål smidt i hovedet igen eller folk undrer sig. 

Meld ud, gerne fra hjertet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.