Fortælle det på fb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
23 svar
15 synes godt om
6. maj 2013

Nenus

Hej igen piger..

Jeg er ved at komme dertil, hvor jeg jo egentlig nok burde dele den sørgelige nyhed med vennerne på facebook - da vi allerede havde delt den gode nyhed, at vi skulle være forældre..

Men, hvordan ville i gøre det, hvis det var jer?

Jeg synes godt nok det er svært at finde ud af, hvad man liige skal skrive..

Håber i har nogle bud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Mettefpigen

Skriv det du føler.....

Anmeld

6. maj 2013

Nenus

Mettefpigen skriver:

Skriv det du føler.....

Synes bare det er svært at sige det, når det er til sådan et bredt folk.. Det er jo både familie og venner, samt kærestens familie.. 

Anmeld

6. maj 2013

Leonora

Hvis du har behov for at skrive det på FB så synes jeg du skal skrive lige det du føler.

Fx er så ked af det for vores lille spire bliver ikke til noget.

Eller hvad det nu er for en følelse du sidde med.

Du kan også glemme alt om FB og så skrive nogle personlige beskeder til folk.
Det er helt op til dig.

Jeg håber snart at den værste smerte forsvinder og at en ny lille spire vil komme til jer <3

Anmeld

6. maj 2013

Nadia&Daniel

Jeg tænker lidt, at familie (og tætte venner) skal have det "personligt" af vide  Da vi mistede vores første, ringede jeg til min mor og svigermor - og så ringede de til resten af familien, på vores vejne

Men tænker man kunne skrive a la: det gør ondt at miste, men vi har hinanden og er klar til nye oplevelser i livet

Anmeld

6. maj 2013

aarhusmor

Du kan også lade være med at skrive noget, og dem der så spørger til det, kan du skrive det til.

Anmeld

6. maj 2013

Team Putte

Nenus skriver:

Hej igen piger..

Jeg er ved at komme dertil, hvor jeg jo egentlig nok burde dele den sørgelige nyhed med vennerne på facebook - da vi allerede havde delt den gode nyhed, at vi skulle være forældre..

Håber i har nogle bud 

Kan godt forstå du vil melde det ud på facebook.. Det er bare så nemt at tage alle på en gang! Tænker at de tætteste allerede ved det så det er bare at skrive det du føler.. Vi har mistet vores lille baby.. Vi er i dyb sorg!

Anmeld

6. maj 2013

Sahara82

Nenus skriver:

Hej igen piger..

Håber i har nogle bud 

Du kunne fx også skrive;

Er desværre nød til at fortælle jer, at det der engang var så lykkelige omstændigheder er desværre endt som en engel. Vi har mistet barnet.

Hvis du føler kan du evt skrive at I trods omstændighederne har det nogenlunde, hvis det altså er sådan I har det!

Anmeld

6. maj 2013

Valle81

Hejsa:-)

Jeg har selv stået i situationen, kan dog ikke huske hvad vi skrev men ville skrive noget i stil med at : tiden læger alle sår og håber den vil gøre det for os. Naturen ville anderledes, og desværre gjorde det, at vi har mistet vores lille blyp(eller hvad I kalder den)....

Anmeld

6. maj 2013

Nenus

Nadia&Daniel skriver:

Jeg tænker lidt, at familie (og tætte venner) skal have det "personligt" af vide  Da vi mistede vores første, ringede jeg til min mor og svigermor - og så ringede de til resten af familien, på vores vejne

Men tænker man kunne skrive a la: det gør ondt at miste, men vi har hinanden og er klar til nye oplevelser i livet

Vi har fået det fortalt til de tætteste, så det er bare de sidste der mangler.. Tak for inspiration 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.