Nenus skriver:
Hej igen piger..
Jeg er ved at komme dertil, hvor jeg jo egentlig nok burde dele den sørgelige nyhed med vennerne på facebook - da vi allerede havde delt den gode nyhed, at vi skulle være forældre..
Men, hvordan ville i gøre det, hvis det var jer?
Jeg synes godt nok det er svært at finde ud af, hvad man liige skal skrive..
Håber i har nogle bud 
Skriv hvad du føler.
Jeg mistede selv en lille spire i uge 13. Jeg havde en ikke en SA men en MA. Fosteret levede ved scanning (NF) men voksede ikke og havde en misdannelse (vist nok vand i hovedet) og skulle ugen efter ind og have en udskrabning. Jeg havde fået et billede og lagde det op på Facebook og skrev at vores lille spire desværre var syg (kan ikke huske ordret hvad jeg skrev da det er 1 1/2 år siden).
Men årh, det er skrækkeligt og man aner ikke hvad man skal stille op med sig selv, eller sige til andre for det føles som et kæmpe nederlag 
Kunne ikke overskue at skrive det til de enkelte som havde fulgt med fra sidelinjen, det skrev jeg vist også og mange var meget forståelige og skrev at de var kede på vores vegne over en privat besked.
Da jeg blev gravid igen valgte vi at vente til NF scanningen var overstået. Vi offentliggjorde det dog først 2 uger efter da vi havde fået kønnet at vide - turde slet ikke at fortælle det før scanningen.

Håber lykken tilsmiler jer snart igen med en lille rask spire 
Anmeld