Fortælle det på fb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

Nenus

Valle81 skriver:

Hejsa:-)

Jeg har selv stået i situationen, kan dog ikke huske hvad vi skrev men ville skrive noget i stil med at : tiden læger alle sår og håber den vil gøre det for os. Naturen ville anderledes, og desværre gjorde det, at vi har mistet vores lille blyp(eller hvad I kalder den)....

Jeg er ked af at høre, at i også har prøvet det - ville ikke ønske det for min værste fjende  Det er virkelig hårdt.. Tak for svaret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Nadia&Daniel

Nenus skriver:

Vi har fået det fortalt til de tætteste, så det er bare de sidste der mangler.. Tak for inspiration 

Anmeld

7. maj 2013

Sahara82

Nenus skriver:

Hej igen piger..

Jeg er ved at komme dertil, hvor jeg jo egentlig nok burde dele den sørgelige nyhed med vennerne på facebook - da vi allerede havde delt den gode nyhed, at vi skulle være forældre..

Men, hvordan ville i gøre det, hvis det var jer?

Jeg synes godt nok det er svært at finde ud af, hvad man liige skal skrive..

Håber i har nogle bud 

Må man spørge hvad du endte med at skrive og hvordan det blev taget imod?

Har tidligere oplevet hvordan en bekendt mistede et barn, dog var hun 39+5 da hun mistede ham i maven. Hun ville også gerne fortælle det på fb, da alle bare var spændte på der snart kom et jeg har født post. Men hun endte med at lukke profilen, så den ikke var offentligt tilgængelig og derefter satte hun et billede ind af ham og skrev at han nu var blevet til en engel 

Anmeld

7. maj 2013

Albertsen92

smsh skriver:

Har tidligere oplevet hvordan en bekendt mistede et barn, dog var hun 39+5 da hun mistede ham i maven. Hun ville også gerne fortælle det på fb, da alle bare var spændte på der snart kom et jeg har født post. Men hun endte med at lukke profilen, så den ikke var offentligt tilgængelig og derefter satte hun et billede ind af ham og skrev at han nu var blevet til en engel 

Nej hvor forfærdeligt!
Hvad skete der så sent?

Anmeld

7. maj 2013

l.kjoeller

tror jeg ville sige det som det er. hvis ikke du har lyst at svare på spørgsmål ville jeg skrive noget i retning af :

Der er sket det sørgelig at vi alligevel ikke bliver forældre denne gang. Vi er rigtig kede af det og skal nok selv snakke om det når vi er klar til det.

men kommer selvfølgelig helt an på hvordan du har det inden i og hvad du føler for at sige

Anmeld

7. maj 2013

Vial

Tror bare jeg ville skrive: Vi er kede af det - vi får ingen baby til efteråret alligevel. Livet stinker nogle gange :-(

Anmeld

7. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Nenus skriver:

Hej igen piger..

Jeg er ved at komme dertil, hvor jeg jo egentlig nok burde dele den sørgelige nyhed med vennerne på facebook - da vi allerede havde delt den gode nyhed, at vi skulle være forældre..

Håber i har nogle bud 

Sys det et en god ide at være åben omkring det! Så kan folk også reagere efter det! Jeg sys som de andre du skal skrive det som det er, men pas på med at skrive noget der er tvetydigt - såsom at du er trist, men at i har heldigvis hinanden.. Så kan det være mange der ikke forstår det, og der kan komme spørgsmål, du ikke har lyst til at svare på :/

Anmeld

7. maj 2013

Nenus

smsh skriver:

Jeg har desværre ikke helt fundet ud af, hvad jeg vil skrive endnu.. Det er som om jeg også leder efter et tidspunkt, som aldrig bliver det rigtige.. Men skriver en update her i tråden senere i dag, om hvad det blev til 

Anmeld

7. maj 2013

M&N

smsh skriver:

Skrækkeligt!!!! 

Anmeld

7. maj 2013

M&N

Nenus skriver:

Hej igen piger..

Håber i har nogle bud 

Skriv hvad du føler. 

Jeg mistede selv en lille spire i uge 13. Jeg havde en ikke en SA men en MA. Fosteret levede ved scanning (NF) men voksede ikke og havde en misdannelse (vist nok vand i hovedet) og skulle ugen efter ind og have en udskrabning. Jeg havde fået et billede og lagde det op på Facebook og skrev at vores lille spire desværre var syg (kan ikke huske ordret hvad jeg skrev da det er 1 1/2 år siden). 

Men årh, det er skrækkeligt og man aner ikke hvad man skal stille op med sig selv, eller sige til andre for det føles som et kæmpe nederlag 

Kunne ikke overskue at skrive det til de enkelte som havde fulgt med fra sidelinjen, det skrev jeg vist også og mange var meget forståelige og skrev at de var kede på vores vegne over en privat besked. 

Da jeg blev gravid igen valgte vi at vente til NF scanningen var overstået. Vi offentliggjorde det dog først 2 uger efter da vi havde fået kønnet at vide - turde slet ikke at fortælle det før scanningen.

Håber lykken tilsmiler jer snart igen med en lille rask spire 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.