Hvad skriver I i barnets tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

Fenja09

Maja_4000 skriver:

Der skal nok ikke så meget forklaring til

Jeg har aldrig skrevet navn i min datters tøj - hun går i dagpleje og er den eneste pige. Tror nu heller ikke at jeg ville gøre det, selvom de var f.eks 2 piger i dp. Er sikker på at vores dp mor ville vide hvilket tøj der tilhører hvem.

Jeg vil først skrive navn i når hun starter i BH og det bliver højest sandsynligt bare hendes forbogstav og så hele efternavnet ( 4 bogstaver).

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

AnneBJ

Jeg har købt et navnestempel, kun med fornavn, fordi jeg var bange for det ville blive gnidret ellers pga. meget tekst. Men det er kæmpestort stemplet, altså, der kunne sagtens have stået både fornavn, mellemnavn og efternavn Når jeg engang bestiller et nyt, skriver jeg nok fornavn og efternavn (af hensyn til kommende søskende der måske arver tøjet)

Vi har navn i ALT! T-shirts, underbukser, strømper, termotøj, fodtøj, solhat, nusseklude, sutter osv.

Anmeld

7. maj 2013

Nessie

Jeg skriver fornavnet, han er den eneste i både BH og VS der hedder Daniel 

Anmeld

7. maj 2013

DitteFisk

Jeg skriver Marius T M (for hans efternavne) i hans overtøj og fodtøj  

Anmeld

7. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

synes ikke der er specielt meget plads på mærkerne i tøjet så der står hans fornavn

hans sutter har fornavn, mellemnavn, og efternavn samt "figurer" ud for hver linie

Anmeld

8. maj 2013

frk andreasen

ved min datter skriver vi bare jasmin hun er den eneste med det navn.
men med emil derimod skal vi skrive emil g for der er 4 ialt med det navn! og de er kun 38 ialt i hele bh!
det var der osse i en anden vg da han gik i sådan en. må virkelig være et populært navn

Anmeld

8. maj 2013

quindelist

Der er kun en Sigrid i vuggestuen så i sko/støvler/hjemmesko skriver jeg bare fornavn

I overtøj, huer, solhatte og lign sætter jeg et navnebånd med både for- og efternavn

Indrømmet jeg gider simpelthen ikke skrive navn i alt, vi lever med risikoen for at noget bliver væk....! (Og har masser af skiftetøj liggende til hende så pædagogerne ikke skal bruge tid på at lede efter hendes tøj)

Anmeld

8. maj 2013

MorDk

Hans 2 navne (Ikke efternavn)

I overtøj er der også tlf. nr. skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.