Hvad skriver I i barnets tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skriver I i barnets tøj?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.314 visninger
37 svar
3 synes godt om
6. maj 2013

Maja_4000

Der skal nok ikke så meget forklaring til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi skriver thea w p, i alt thea's overtøj og sko. Der er 3 thea'er i hendes børnehave, og de skifter stue afhængig af alder. 

Hendes alm tøj skriver jeg ik altid navn i, med mindre det er noget jeg ville være ked af blev væk. Vh stine

Anmeld

6. maj 2013

Maja_4000

Hvis man stemmer 'andet' må man gerne skrive hvad det er

Anmeld

6. maj 2013

Maja_4000

StineW79 skriver:

Vi skriver thea w p, i alt thea's overtøj og sko. Der er 3 thea'er i hendes børnehave, og de skifter stue afhængig af alder. 

Hendes alm tøj skriver jeg ik altid navn i, med mindre det er noget jeg ville være ked af blev væk. Vh stine

Hold da op, det var mange :p vi har været 'heldige' at have den eneste Caroline indtil videre hehe

Anmeld

6. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja_4000 skriver:

Hold da op, det var mange :p vi har været 'heldige' at have den eneste Caroline indtil videre hehe

Ja det er faktisk lidt vildt! Heldigvis er de nu på hver deres stue, så det gør det lidt nemmer. Men på hendes stue, er der lige nu hele 3 laura'er. Det syntes jeg er " tosset"  vh stine

Anmeld

6. maj 2013

Rockertand

Maja_4000 skriver:

Der skal nok ikke så meget forklaring til

Jeg har stemt "andet", vi skriver mellemnavnet, for det hedder alle ungerne, og noget af tøjet skal gå i arv, efternavnet er et af de kedelige, som mange hedder, så det får vi ikke så meget ud af at skrive.

Anmeld

6. maj 2013

anynom

Jeg skriver hendes initialer - der er to andre i vuggestuen som hedder Isabel og på hendes stue er der to Isabella samt en Isobella, så "tør" ikke nøjes med fornavn

Anmeld

6. maj 2013

lycly

Jeg skriver sjældent navn i da hun går i dagpleje og er den eneste pige Men når jeg har skrevet navn i har jeg bare skrevet Julia
Hvis hun havde gået i vuggestue havde jeg nok også skrevet efternavn for en sikkerheds skyld

Anmeld

6. maj 2013

Mother-love

Jeg har stemt navn plusnefternavn. For vi har et stempel. Men det tøj hvor det ikke er til at stemple i som f.eks futter og lign. Skriver jeg bare på tekstiltape og skriver kun Isabella. For der er kun en Isabella i den intrigeret vs. Hun går i indtil videre ihvertfald

Anmeld

6. maj 2013

Sara.

Der er to gange Lærke i børnehaven så bruger Lærkes 2 fornavne (Lærke Fie) i al Lærkes overtøj samt sko.

Min dreng går i samme børnehave, men er den eneste Nor, så der står der bare Nor.

Jeg har ikke taget mig sammen til at skrive det i alle deres bluser, bukser, undertøj osv så er der noget der bliver væk er det sådan det er. Dog er næsten al min søns tøj arvet fra min veninde som har syet et slags stof navneskilt ind i ALT hendes søns tøj. Efterhånden tror jeg børnehaven er klar over at tøjet med min venindes søns hele navn, adr og tlf nr tilhører os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.