Hvad skriver I i barnets tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

lilledittemor

Vores datter går ikke i institution endnu..
Men jeg har tænkt at vi bare skriver Juul Sørensen - så kan tøjet også bruges til lillesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi skriver hendes initialer - hedder det ik sådan?

Indtil videre er hun dog den eneste der hedder Isabella i hele hendes vuggestue 

Anmeld

6. maj 2013

B&J

Lige pt. skriver vi bare Daniel A J

Anmeld

6. maj 2013

LilleLene

Maja_4000 skriver:

Der skal nok ikke så meget forklaring til

nu går han i d så skriver ikke noget endnu

men når han kommer i bh, bliver det efternavn der bliver skrevet... Hvis han får en lillebror, ville det være træls at der står storebrors navn i

Anmeld

6. maj 2013

modesty

Min dreng har et ret specielt navn, så jeg skriver kun fornavn. Det er klart at hvis han hed Anton eller Elliott, så ville jeg nok skrive efternavn også. 

Anmeld

6. maj 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg skriver kun fornavn da min søn hedder noget specielt som andre ikke hedder. 

Anmeld

6. maj 2013

MortilElias2010

Maja_4000 skriver:

Vi har bestilt strygemærker af to omgange - et med Elias B. B. Petersen og et lille billede af en dinosaur. Andet er Elias Bondo og med et lille billede af en helikopter  Der er heldigvis kun een Elias i børnehaven og alle kender ham, så mere har ikke været nødvendigt  I denne omgang. 

Anmeld

6. maj 2013

Isabella_mor

her skriver jeg hans navn efternavn og stue.... det er en forholdsvis stor vuggestue + børnehave, og står der bare navn i så ved de måske ikke hvilken stue det hører til..

Anmeld

6. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har et stempel med min datters to fornavne. For selvom der så skulle komme en anden Sabrina, er sandsynligheden for at vedkommende også skulle hedde Yasmin ikke så stor

Anmeld

6. maj 2013

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Jeg har svaret fornavn + efternavn og eller kun efternavn. 

Hun er den eneste i miles omkreds med sit efternavn og Isabella kan være langt at stave til på et lille mærke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.