Jer med Hund :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

Millea

Bshizzle skriver:

Vi har Cody på knap 4 år 

Han er en skøn Chihuahua 

Mit billede vender også forkert.. Men det er lige meget når man ser så sød ud som vores hunde gør.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Millea

Frk Esbjerg skriver:

Her er et billede af vores dreng på 9 mdr og vores lille dværggravhund, Liva, på 13 mdr

Sød dreng og dygtig hund 

Kunne jeres hund lide jeres søn fra starten og kunne den forstå at den pludselig skulle "dele" jer med en lille ny? 

Anmeld

5. maj 2013

bobbles

Millea skriver:

Den er fiiinn 

Hvor gammel og er det en han eller hun?

Han hedder Coco og er 1 år

Anmeld

5. maj 2013

Millea

Amandasmor skriver:

tak
så skal du se hende som baby hund  

ej, nu stopper det altså.. K*ft den ser sød ud!! 

Anmeld

5. maj 2013

Sesse89

Vores lille chihauhau som vi desværre måtte gå af med for lidt tid siden hed Milla

Anmeld

5. maj 2013

sof2013

vi har balou på 4 år en labrador
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. maj 2013

Millea

Elgaard73 skriver:

Her har vi en blanding af en flatcoated retriever og en formel 1'er (labrador) Hun er snart 4 år og hedder rigtigt Bekka, men bliver for det meste kaldt Wubbe... Ved ikke lige hvor det kommer fra..

Har desværre ikke lige et billed her og nu... Men hun ligner en almindelig sort labrador, bare med lidt længere pels. 

Og så er hun selvfølgelig verden's bedste hund  Hende og vores søn, på snart 18 måneder, er bare pyt og pande 

Min far har også en formel 1'er.. 

De er så fin og børnevenlige.. 

Hvor er det dejligt at vi alle har verdes bedste hund - for os selv hver især..   Hunde er sgu dejlige! 

Anmeld

5. maj 2013

Kloster

Millea skriver:

Jack Russell'er ses så mega søde ud!! Vi var ude i af anskaffe os sådan en - men så fik vi Aura.. Hvilke også er mere end okay 

Har de ikke meget energi?? 

Ja de er vild søde og seje at se på, men de har bestemt en grænse og personlighed.

Rolf er ikke en nusse-hund. Når vi træner er han til godbidder (pølser) IKKE til kælen, klap og ros på dén måde. Det er han total ligeglad med og er nærmest småirriteret over, jeg vil klappe og kæle ham som ros. Han vil have nogle pølser!

Men jo han er en total tændt hund konstant, når familien bevæger sig. Han er med overalt - selv i bruseren, når jeg bader om morgenen. Vader bare ind, hvor han lyster. Han erfarer, opdager og er total nysgerrig. Han er en hårdføre hund, der kan tåle irettelse både med dyn stemme og hvis det ikke virker, så med at jeg lige har taget let i nakken. Han bliver småfornærmet, men ikke pivet ell gal.

Når han slapper af, er det i sofaen med os andre. Så hygger han og vil kæle. Men når han er på gulvet lyder der milliarder af dik dik dik dik af hundepoter på trægulvet i alle døgnets timer.

Heldigvis er han mere rolig, end vi havde forentet. Synes vi klarer træningen godt. Han gør ikke så tit og hopper ikke så tit op. Prøver at være over det, vi ikke vil have han til, konstant. Han har fået "miljøterapi", opdraget og trænet fra han var 9 uger pga vi havde læst om hans personlighed og sind.

Håber vi kan få en rigtig god familiehund og konkurrencehund ud af ham. Han har i hvert fald drift og er kærlig og fed til vores familie. Men kan også mærke, at han skal aktiveres ret meget og har behov for konstant at vænne sig til ting. Det er fx meget "pinefuld" for ham at kede sig på sidelinien, når vi er til drengenes fodboldskampe... Dét er hårdt for ham.

Sikke jeg lige kunne fylde her

Anmeld

5. maj 2013

Millea

sof2013 skriver:

vi har balou på 4 år en labrador

Sådan, en sort labrador - det ved man hvad er.. 

Han ser sød ud!! 

Anmeld

5. maj 2013

sof2013

Millea skriver:

Sådan, en sort labrador - det ved man hvad er.. 

Han ser sød ud!! 

hehe ja

Han er nu så sød og nem han er en meget glad hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.