Erfaringer med skyggestreg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

sof2013

CroQuis skriver:

Hej

Jeg har testet idag. Og kan ane en skyggestreg  Men ved ikke rigtig hvad jeg skal tro om det? Er det noget der kan blive til noget?

Jeg testede så sent som for 3 dage siden, og har jo testet løbende (for sjov) og havde også forventet at  den var negativ den dag - da det jo var meget tidligt, men der blev det bare bekræftet at ÆL-sprøjten var ude af kroppen.

ÆO var 25/4 og skulle være 3+5 idag - hvis der er noget.

Er gdot klar over at jeg skal vente et par dage igen med at teste, men vil alligevel høre jeres mening, om man kan regne med det??

Forventet mens er efter mit skema imorgen 6/5, men eftersom ÆU blev et par dage forsinket, regner jeg også først med at mens er det, så den reelle dag, er nok først 7/5 (14 dage efter ÆL).

Blodprøve fra klinikken er 10/5.

Har vedhæftet to billeder, men synes den er lidt tydeligere i virkeligheden hvis man får den vippet så lyset falder rigtigt. Det andet billede, har jeg bare gjort hele billedet mørkere, og synes stregen virker tydeligere der.

Hvad er jeres erfaring med skyggestreger???

syns godt man kan se den.
Min første test så os sådan ud og jeg teste få dage før forventet mens så for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

CroQuis

Putomanen skriver:

Det tyder godt Men prøv at teste igen i morgen eller overmorgen.
Jeg for dig!

Ja det var også planen at teste igen imorgen eller tirsdag - tror det bliver imorgen, for har nok ingen tålmodighed til tirsdag

Mange tak for de krydsede fingre.

Anmeld

5. maj 2013

CroQuis

sof2013 skriver:

syns godt man kan se den.
Min første test så os sådan ud og jeg teste få dage før forventet mens så for dig

Dejligt at høre din test også så sådan ud.

Tak for de krydsede fingre

Anmeld

5. maj 2013

CroQuis

Mor_til_2_unger skriver:

Jeg har desværre haft masser af disse 'dejlige' streger,som er på din test,og de har hver gang betydet,at jeg ikke var gravid. 

Men der er jo masser håb inu,så de kan godt nå at blive positive inu,men lige nu er de negative,når det kun er skyggestreger.

Men du kan tror jeg krydser for dig. 

Mange tak for svar.

Jeg har - indtil videre - altid kunne stole på at jeg fik mens, når jeg havde en helt blank test. Og har aldrig haft sådan en test før, så jeg håber da stadig, selvom det er svært at tro på der kan være noget

Anmeld

5. maj 2013

Lisbeth1985

Tillykke!! :-)

Anmeld

6. maj 2013

CroQuis

Den er fuldstændig blank idag  

og har haft nogle mens-lignende smerter i nat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2013

Rockertand

CroQuis skriver:

ØØDen er fuldstændig blank idag  

Øv, håber og krydser dog stadig.
Stort trøstekram til dig.

Anmeld

6. maj 2013

Lauer

CroQuis skriver:

Øv øv øv.. det er jeg virkelig ked af at høre  Det er så ubeskriveligt svært at sluge den rådne sandhed, når den popper op i ansigten på én - når det eneste man nu bare så gerne vil er, at være gravid og få det barn man så inderligt ønsker sig..  Jeg er bange for at jeg er i samme båd i morgen.. 

til dig

Anmeld

6. maj 2013

Risen

. OBS

Anmeld

6. maj 2013

Putomanen

CroQuis skriver:

Øv, jeg for dig stadig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.