Erfaringer med skyggestreg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

Camilla <3

Jeg sagtens se en svag streg. 

Tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Trekløver(:

Kan sagtens se to streger.  

Anmeld

5. maj 2013

Miss Kat

På billede 2 kan jeg faktisk sagtens se to streger, hvilket er lidt spøjst, fordi billedkvaliteten er dårligere end på det første. - Men det er jo godt! Masser af krydsede fingre herfra! 

Anmeld

5. maj 2013

CroQuis

Chancen skriver:

Jeg sagtens se en svag streg. 

Tillykke 

Godt at høre, tør bare ikke tro på noget endnu

Anmeld

5. maj 2013

CroQuis

malle23 skriver:

Kan sagtens se to streger.  

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste, men tør bare ikke tro på det endnu

Anmeld

5. maj 2013

CroQuis

Miss Kat skriver:

På billede 2 kan jeg faktisk sagtens se to streger, hvilket er lidt spøjst, fordi billedkvaliteten er dårligere end på det første. - Men det er jo godt! Masser af krydsede fingre herfra! 

Mange tak..

Min computer bruger windows billedgalleri til at vise billederne i, og der opdagede jeg at man kunne rette, og gøre hele billedet mørkere - hvilket jeg synes synliggjorde stregen mere. Ved ikke om det så er blevet mere uskarpt af den grund.. Eller om det er snyd? Men det er i hvert fald samme test der er taget billede af.

Anmeld

5. maj 2013

Miss Kat

CroQuis skriver:

Mange tak..

Min computer bruger windows billedgalleri til at vise billederne i, og der opdagede jeg at man kunne rette, og gøre hele billedet mørkere - hvilket jeg synes synliggjorde stregen mere. Ved ikke om det så er blevet mere uskarpt af den grund.. Eller om det er snyd? Men det er i hvert fald samme test der er taget billede af.

Tjaeh det burde jo ikke frembringe noget, der ikke er der.

Anmeld

5. maj 2013

CroQuis

Miss Kat skriver:

Tjaeh det burde jo ikke frembringe noget, der ikke er der.

Det håber jeg ikke

Anmeld

5. maj 2013

Putomanen

CroQuis skriver:

Jeg aflæste den inden for tid, og der kunne jeg allerede ane stregen, men billederne blev taget i løbet af den næste halve time, fordi det var så pokkers svært at få et tydeligt billede af den  

Det tyder godt Men prøv at teste igen i morgen eller overmorgen.
Jeg for dig!

Anmeld

5. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har desværre haft masser af disse 'dejlige' streger,som er på din test,og de har hver gang betydet,at jeg ikke var gravid. 

Men der er jo masser håb inu,så de kan godt nå at blive positive inu,men lige nu er de negative,når det kun er skyggestreger.

Men du kan tror jeg krydser for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.