Nu nede på tre navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

Lunae

Malunsesmutti skriver:

Laurits

Det er også så fint! Jeg tror vi er gået lidt væk fra Hjalte igen og har nu Jeppe, Laurits og August!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Lilje82

Kan lidt både Laurits og Hjalte, men har stemt Hjalte, da det er det jeg synes passer bedst sammen Camille.

Anmeld

12. maj 2013

Lunae

Lilje82 skriver:

Kan lidt både Laurits og Hjalte, men har stemt Hjalte, da det er det jeg synes passer bedst sammen Camille.

Tak for din stemme! Synes virkelig at det er svært!

Anmeld

12. maj 2013

Lilje82

Lunae skriver:

Tak for din stemme! Synes virkelig at det er svært!

Ja, det er svært med de navne. Når vi engang får mulighed for nummer 2, så bliver det også svært, med vores søn vat vi bare slet ikke i tvivl.

Anmeld

12. maj 2013

Lunae

Lilje82 skriver:

Ja, det er svært med de navne. Når vi engang får mulighed for nummer 2, så bliver det også svært, med vores søn vat vi bare slet ikke i tvivl.

Jamen det er jo netop også fordi navnet pludselig skal passe sammen med et andet! Alligevel kan man jo sige, at når barnet har fået navnet, så passer det jo hurtigt sammen med søskende

Anmeld

12. maj 2013

Lilje82

Lunae skriver:

Jamen det er jo netop også fordi navnet pludselig skal passe sammen med et andet! Alligevel kan man jo sige, at når barnet har fået navnet, så passer det jo hurtigt sammen med søskende

Netop  Man vælger heller ikke sin mand udfra navnet, fordi det skal passe sammen med ens eget, det er bare noget man vænner dig til, og så kan ikke bare ikke være anderledes 

I skal tage det navn I selv synes bedst om 

Anmeld

12. maj 2013

Rikke2404

Lunae skriver:

Jeg ved godt at i sikkert er lidt trætte af at skulle tage stilling til de samme navne konstant, men i må bære over med mig! Navnesnakken er mit afbræk i dum graviditet, eksamener og kærestens bachelor

Vi har Camille, så navnet skal passe dertil!

Det er muligt at stemme på flere denne gang, så hvis man er fan er flere, så er det bare super

Stemte på Hjalte  Jeg syntes det klinger bedst sammen med Camille. Rigtig sødt navn! 

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Jeppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.