Nu nede på tre navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn skal lillebror have?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.521 visninger
37 svar
29 synes godt om
3. maj 2013

Lunae

Jeg ved godt at i sikkert er lidt trætte af at skulle tage stilling til de samme navne konstant, men i må bære over med mig! Navnesnakken er mit afbræk i dum graviditet, eksamener og kærestens bachelor

Vi har Camille, så navnet skal passe dertil!

Det er muligt at stemme på flere denne gang, så hvis man er fan er flere, så er det bare super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Minforevigt

Der er kun 1 mulighed og det er Hjalte 

Anmeld

3. maj 2013

Lunae

Minforevigt skriver:

Der er kun 1 mulighed og det er Hjalte 

Tak for din stemme! Bryder du dig ikke om de andre eller passer det ikke til Camille?

Anmeld

3. maj 2013

Maja88

Helt klart hjalte

Anmeld

3. maj 2013

Louise H.

Jeg synes stadig bedst om Laurits det er så sødt

Anmeld

3. maj 2013

Hvem?

Lunae skriver:

Jeg ved godt at i sikkert er lidt trætte af at skulle tage stilling til de samme navne konstant, men i må bære over med mig! Navnesnakken er mit afbræk i dum graviditet, eksamener og kærestens bachelor

Vi har Camille, så navnet skal passe dertil!

Det er muligt at stemme på flere denne gang, så hvis man er fan er flere, så er det bare super

Vi har en Hjalte og han er ret så lækker - så det er et navn, der er værd at anbefale  

Anmeld

3. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har stemt på Jeppe. Elsker det navn!

Er ik så meget til Hjalte. Har nogle venner hvis dreng hedder det, og thea kalder hm hele tiden Pjalte, fordi hun ik ka finde ud af at udtale det. Vh stine

Anmeld

3. maj 2013

Benjamins'mor

Laurits.

Anmeld

3. maj 2013

Christabelle

Synes Hjalte er så fint og passer godt til Camille (som i øvrigt er et super skønt navn!) så det har jeg stemt

Anmeld

3. maj 2013

Dot D

Jeg kan lide alle tre navne, men har stemt på Jeppe, synes det passer godt til Camille, og så ender de begge på "e", så ser det også pænt ud, hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.