Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det eneste jeg kan lide af de tre navne er Hjalte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chrizta skriver: Har stemt Jeppe og Laurits.Synes dog klart at Laurits er bedst sammen med Camille.Bryder mig ikke så meget om Hjalte og synes ikke det passer så godt til Camille.
Har stemt Jeppe og Laurits.Synes dog klart at Laurits er bedst sammen med Camille.Bryder mig ikke så meget om Hjalte og synes ikke det passer så godt til Camille.
Jeg synes det samme
Minforevigt skriver: Jeg kan lide alle navnene, men de passer slet ikke til hvis du spørger mig
Jeg kan lide alle navnene, men de passer slet ikke til hvis du spørger mig
Jeg har stemt på Laurits. Det synes jeg ligger bedst i munden sammen med Camille. (:
Lunae skriver: Jeg ved godt at i sikkert er lidt trætte af at skulle tage stilling til de samme navne konstant, men i må bære over med mig! Navnesnakken er mit afbræk i dum graviditet, eksamener og kærestens bachelor Vi har Camille, så navnet skal passe dertil!Det er muligt at stemme på flere denne gang, så hvis man er fan er flere, så er det bare super
Jeg ved godt at i sikkert er lidt trætte af at skulle tage stilling til de samme navne konstant, men i må bære over med mig! Navnesnakken er mit afbræk i dum graviditet, eksamener og kærestens bachelor Vi har Camille, så navnet skal passe dertil!Det er muligt at stemme på flere denne gang, så hvis man er fan er flere, så er det bare super
Jeg har stemt Camille og Laurits Camille og Jeppe ville også være fine sammen
Jeg synes at Laurits er det pæneste og også det der passer bedst til Camillie.
Barnepigen skriver: Jeg har stemt Camille og Laurits Camille og Jeppe ville også være fine sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128