At kontrollere sit temperament:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Hvad med en dag, hvor manden tager bette, så du kan komme ud? Shoppe, tage til frisør, få ordnet negle, få massage you name it!

Det tror jeg kunne være en god ide, må se om vi ikke kan finde tid til det snart. Er så dårlig til det, for når han endelig har tid og er hjemme, elsker vores barn og jeg for den sags skyld at lave noget sammen allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det tror jeg kunne være en god ide, må se om vi ikke kan finde tid til det snart. Er så dårlig til det, for når han endelig har tid og er hjemme, elsker vores barn og jeg for den sags skyld at lave noget sammen allesammen

Det er svært at tage sig tid til sig selv!! Jeg kender det!

Anmeld

3. maj 2013

MorDk

Åhh det kunne lyde som mig for bare få måneder tilbage.

Det er hårdt og ikke spor rart! Prøv at læse denne tråd jeg har lavet (hvis ikke du allerede har læst den)

https://www.baby.dk/debat/214620pi1/boernerelateret/projekt-opdragelse-update.aspx

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Åhh det kunne lyde som mig for bare få måneder tilbage.

Det er hårdt og ikke spor rart! Prøv at læse denne tråd jeg har lavet (hvis ikke du allerede har læst den)

https://www.baby.dk/debat/214620pi1/boernerelateret/projekt-opdragelse-update.aspx

Jeg har læst den
Jeg bruger som udgangspunkt samme taktik og har altid gjort det, men det har ikke den ønskede effekt

Som oftes komme mit temperament ikke frem foran mit barn, da jeg holder det under kontrol, men det ændre ikke på at det er hårdt konstant at skulle bide det i sig

Anmeld

4. maj 2013

MorDk

Anonym skriver:

Jeg har læst den
Jeg bruger som udgangspunkt samme taktik og har altid gjort det, men det har ikke den ønskede effekt

Som oftes komme mit temperament ikke frem foran mit barn, da jeg holder det under kontrol, men det ændre ikke på at det er hårdt konstant at skulle bide det i sig

Jeg ved hvilken følelse du går rundt med... Det er opslidende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.