Hvordan får jeg hende til at sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2013

MaLu8

raca skriver:

umilbart ikke..

så tror jeg bare hun enten er powernapper eller har brug for tryghed så prøv en vikle eller maitai og se om det virker til at hjælpe hende til at give slip når hun skal sove.

Det må jeg gøre. Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Team Putte

MaLu8 skriver:

I starten sov hun eget i løbet af dagen... Men siden hun var 1½ måned har hun været meget vågen, men hun er nærmest vågen hele tiden nu.. I søndags havde hun en god dag hvor hun sov 2 lure a 2 timer. Hun skulle godt nok vugges hele tiden, men hun sover aldrig når hun står stille...
Håber det er et tigersprig, for bliver lidt nervøs over det måske kan gå ud over hendes udvikling, hvis hun bliver ved med at sove så lidt?

måske et mærkeligt spørgsmål.. men ligger hun uroligt når hun sover? og vil hun ligge på maven og lege? tror ik det går ud over hendes udvikling hvis hun sover det der passer til hende

Anmeld

30. april 2013

raca

Team Putte skriver:

måske et mærkeligt spørgsmål.. men ligger hun uroligt når hun sover? og vil hun ligge på maven og lege? tror ik det går ud over hendes udvikling hvis hun sover det der passer til hende

det er da et helt realt spørgsmål..

i samme kategori er vel også..

hvordan var fødslen,

Anmeld

30. april 2013

MaLu8

Team Putte skriver:

Det er lidt forskelligt. Hun får nogle spjæt engang imellem som er med til at vække hende.. Men når hun så først engang sover, så sover hun ret roligt.. Lige nu er hun godt nok begyndt på at sutte på sine hænder hele tiden..
Hun vil gerne ligge på maven nogle minutter, men så bliver hun ked af det op vil op. Hun er dog blevet bedre til det

Anmeld

30. april 2013

Team Putte

raca skriver:

det er da et helt realt spørgsmål..

i samme kategori er vel også..

hvordan var fødslen,

Ja præcis.. Sådan sov min Ida nemlig og hun havde bøvl med nakken.. Født som stjernekigger og havde stået på samme måde RIGTIG længe i maven.. Det viste sig nemlig først omkring 1 1/2-2 mdr's alderen..

Anmeld

30. april 2013

Team Putte

MaLu8 skriver:

Det er lidt forskelligt. Hun får nogle spjæt engang imellem som er med til at vække hende.. Men når hun så først engang sover, så sover hun ret roligt.. Lige nu er hun godt nok begyndt på at sutte på sine hænder hele tiden..
Hun vil gerne ligge på maven nogle minutter, men så bliver hun ked af det op vil op. Hun er dog blevet bedre til det

Okay Ja det er et helvede når de først finder de hænder Ida havde bøvl med nakken og hun sov nemlig kun korte lure og ville ik ligge på maven.. Hun lå meget uroligt når hun sov men det behøver alle jo ik nødvendigvis at gøre..

Anmeld

30. april 2013

MaLu8

Team Putte skriver:

Okay Ja det er et helvede når de først finder de hænder Ida havde bøvl med nakken og hun sov nemlig kun korte lure og ville ik ligge på maven.. Hun lå meget uroligt når hun sov men det behøver alle jo ik nødvendigvis at gøre..

Har også tænkt om hun måske har ondt et sted, måske ørene? Man hører jo tit om babyer som stod skævt i maven og derfor har ondt et sted.. Hvad gjorde du med din datter? Tænker om jeg skulle prøve en kiropraktor, zoneterapeut ell.lign.?

Anmeld

30. april 2013

raca

Team Putte skriver:

Ja præcis.. Sådan sov min Ida nemlig og hun havde bøvl med nakken.. Født som stjernekigger og havde stået på samme måde RIGTIG længe i maven.. Det viste sig nemlig først omkring 1 1/2-2 mdr's alderen..

min den ene der sov elendigt, var lidt låst i lændehvivlen, han havde ellers en helt normal fødsel, men afligevel, og han ville helst sove på maven gerne min mave eller sove opaf mig mave mod mave.. han sov sjældet på ryggen, dog løsnede det sig da han begyndte og beæge sig og vi fik det først afvide da han var omkring 8 mdr at der nok havde været lidt slåning i lændevivlen.. ej han stod en smugle skævt i bækkendet da han blev født.

så jeg svor at hvis jeg fik flere børn så skulle de ihverfald tjækkes hvis de ikke sov ordenligt..

havde bare glemt det, det er jo mange år siden..

Anmeld

30. april 2013

MaLu8

raca skriver:

min den ene der sov elendigt, var lidt låst i lændehvivlen, han havde ellers en helt normal fødsel, men afligevel, og han ville helst sove på maven gerne min mave eller sove opaf mig mave mod mave.. han sov sjældet på ryggen, dog løsnede det sig da han begyndte og beæge sig og vi fik det først afvide da han var omkring 8 mdr at der nok havde været lidt slåning i lændevivlen.. ej han stod en smugle skævt i bækkendet da han blev født.

så jeg svor at hvis jeg fik flere børn så skulle de ihverfald tjækkes hvis de ikke sov ordenligt..

havde bare glemt det, det er jo mange år siden..

Hvor kan jeg få tjekket det henne? Kiropraktor?

Anmeld

30. april 2013

Team Putte

MaLu8 skriver:

Har også tænkt om hun måske har ondt et sted, måske ørene? Man hører jo tit om babyer som stod skævt i maven og derfor har ondt et sted.. Hvad gjorde du med din datter? Tænker om jeg skulle prøve en kiropraktor, zoneterapeut ell.lign.?

Ida er født som stjernekigger og så stod hun i samme stilling LÆNGE før fødslen.. Hun har ik stået skævt men låst fast i samme stilling.. Det kan oz ske hvis de har en hård omgang ved fødslen.. Vi var hos en kiropraktor med speciale i bebs'er og hun var bare fantastisk! Og Ida begyndte hurtigt at sove roligere og meget længere end før hvis hun har ondt i ørerne til hun pive og være utilfreds når du ligger hende.. Trykket i ørerne bliver større når de ligger ned nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.