Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår stopper man med mad om natten?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleChelle skriver: Hvornår stopper man med mad om natten?
Vi er lige stoppet nu, han er 9,5 mdr...
Masig skriver: Vi er lige stoppet nu, han er 9,5 mdr...
Det var faktisk fordi jeg læste din tråd + at jeg er lidt træt af at skulle op flere gange om natten og hygge med bassen om natten, at jeg kom til at tænke på det
Aller tidligst ved 8 mdr., gerne lidt senere.
Men hvis du er oppe flere gange om natten, har du så prøvet bare at give en sut? Min dreng skulle kun ammes én gang til sidst, de andre gange han vågnede var det nok med sutten.
Jeg stoppede med at amme om natten, da Alexander var 5 mdr. gammel. På samme tidspunkt kom han også ind på sit eget værelse at sove.
modesty skriver: Aller tidligst ved 8 mdr., gerne lidt senere. Men hvis du er oppe flere gange om natten, har du så prøvet bare at give en sut? Min dreng skulle kun ammes én gang til sidst, de andre gange han vågnede var det nok med sutten.
Jeg har prøvet at give sutten, men det er lige som at han ikke falder ordentligt i søvn igen, men ligger og småsover og skal så have sutten kort tid efter igen.
LilleChelle skriver: Det var faktisk fordi jeg læste din tråd + at jeg er lidt træt af at skulle op flere gange om natten og hygge med bassen om natten, at jeg kom til at tænke på det
Arhhh
Altså vores sp sagde til sidste besøg (lige omkring de 9 mdr) at det vist var på tide nu at stoppe med det... Hun sagde at han ikke havde brug for det mere, og mange gange drak han jo heller ikke særlig meget, så det var jo bare en vane... Det gik jo også hurtigt med at vænne ham fra det, så det var jo også bare en bekræftelse i, at det ikke var nødvendigt længere...
Masig skriver: Arhhh Altså vores sp sagde til sidste besøg (lige omkring de 9 mdr) at det vist var på tide nu at stoppe med det... Hun sagde at han ikke havde brug for det mere, og mange gange drak han jo heller ikke særlig meget, så det var jo bare en vane... Det gik jo også hurtigt med at vænne ham fra det, så det var jo også bare en bekræftelse i, at det ikke var nødvendigt længere...
Ja, det lød da til at det gik rimelig gnidningsfrit.
- Er han på eget værelse?
LilleChelle skriver: Jeg har prøvet at give sutten, men det er lige som at han ikke falder ordentligt i søvn igen, men ligger og småsover og skal så have sutten kort tid efter igen.
OK, jamen tyder det jo helt klart på at han rent faktisk har behov for mad flere gange om natten. Men jeg kan også læse under dit profilfoto at han ikke er så gammel endnu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128