Er det mig der er galt på den???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger jeg er simpelthen lige nødt til at høre jeres mening.

sagen er den at jeg venter en dreng midt i juni, og så har vi et vennepar som også venter en dreng til september. vi har siden vi vidste vi skulle ha en dreng ( ved md scanning i uge 18 ) vist hva han skulle hedde og det er ikke noget vi holder hemmeligt for familie og venner. Nå men vi var så sammen med det her vennepar i torsdags vi snakkede om at det var lidt sjovt at vi begge skulle ha en dreng og at de ville må meget glæde af hinanden og så spurgte jeg om de havde snakket om navne, hun startede med at sige at de på ingen måde havde besluttet sig men de havde snakket om nogen forskellige bla lige det navn som vores skal hedde, det skal lige siges at de ikke vidste at vores søn skal hedde det navn. Jeg fortalte så at det havde vi vidst længe at vores skulle hedde, og så var det som om at hun blive sådan lidt trodsig eller hva man siger for så blev det lige besluttet at det skulle deres også hedde og så måtte der jo bare være 2 med det navn. Bagefter blev jeg lidt sur og irriteret for ved med mig selv at hvis det var omvende havde vi valgt et andet navn når man nu er så gode venner og ses rimelig tit.

khvordan ville i ha det hvis jeres gode venner valgte det samme navn som jeres barn skulle hedde??

Håber ikke det blev for rodet

go søndag knus

Men som de andre siger, du kan ikke bestemme over dem, meb jeg synes bare det er en mærkelig måde at beslutte det på, lige når du siger det er det jeres skal hedde.
Når jeg får en datter, skal hun hedde næsten det samme som min kommende niece, og det har jeg vidste længe og jeg skifter ikke hendes navn fordi der er en der hedder næsten der samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger jeg er simpelthen lige nødt til at høre jeres mening.

sagen er den at jeg venter en dreng midt i juni, og så har vi et vennepar som også venter en dreng til september. vi har siden vi vidste vi skulle ha en dreng ( ved md scanning i uge 18 ) vist hva han skulle hedde og det er ikke noget vi holder hemmeligt for familie og venner. Nå men vi var så sammen med det her vennepar i torsdags vi snakkede om at det var lidt sjovt at vi begge skulle ha en dreng og at de ville må meget glæde af hinanden og så spurgte jeg om de havde snakket om navne, hun startede med at sige at de på ingen måde havde besluttet sig men de havde snakket om nogen forskellige bla lige det navn som vores skal hedde, det skal lige siges at de ikke vidste at vores søn skal hedde det navn. Jeg fortalte så at det havde vi vidst længe at vores skulle hedde, og så var det som om at hun blive sådan lidt trodsig eller hva man siger for så blev det lige besluttet at det skulle deres også hedde og så måtte der jo bare være 2 med det navn. Bagefter blev jeg lidt sur og irriteret for ved med mig selv at hvis det var omvende havde vi valgt et andet navn når man nu er så gode venner og ses rimelig tit.

khvordan ville i ha det hvis jeres gode venner valgte det samme navn som jeres barn skulle hedde??

Håber ikke det blev for rodet

go søndag knus

Men som de andre siger, du kan ikke bestemme over dem, meb jeg synes bare det er en mærkelig måde at beslutte det på, lige når du siger det er det jeres skal hedde.
Når jeg får en datter, skal hun hedde næsten det samme som min kommende niece, og det har jeg vidste længe og jeg skifter ikke hendes navn fordi der er en der hedder næsten der samme.

Anmeld

28. april 2013

Faith

Tror jeg ville være ligeglad.

Anmeld

28. april 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja det er også lige det jeg mener det er en meget mærkelig måde det sådan lige blev besluttet.

Anmeld

28. april 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ja det er også lige det jeg mener det er en meget mærkelig måde det sådan lige blev besluttet.

Ja, i teorien ville jeg være ligeglad, men det er den måde det bliver gjort på. Tænker på om de havde valgt det navn hvis de ikke vidste jeres skulle hedde det.

Anmeld

28. april 2013

Mother-love

Jeg synes det eren smuglebarnligt af dig. For som du selv skriver så vidste hun ikke i første omgang hvad jeres barn skulle hedde og hvis de kan lide det samme navn jamen så må de da tage det som de vil. Self kan de blive lidt akavet når i er sammen og begge børn er der. Men sådan er det jo

Anmeld

28. april 2013

Kløver

Kan sagtens følge dig, at det er måden det bliver gjort på. Kald hvad i ønsker jeres barn skal hedde men overvej også om det vil blive irriterende for jer ang navn. Ville dele lignende historie men vil ikke såre veninden så kan ikke dele når jeg ikke kan være anonym

Anmeld

28. april 2013

Kløver

Yurie skriver:

Ja, i teorien ville jeg være ligeglad, men det er den måde det bliver gjort på. Tænker på om de havde valgt det navn hvis de ikke vidste jeres skulle hedde det.

Var ogsåkn tanke.
Forstår jeg indlægget korrekt når det hele er forgået i samme samtale, at i det øjeblik du fortæller navnet, så skal deres lige netop have det navn

Anmeld

28. april 2013

Eliza

Skynd jer at finde en dåbS dato. 

Anmeld

28. april 2013

TNBC

michelledam skriver:

trortrotJeg synes det eren smuglebarnligt af dig. For som du selv skriver så vidste hun ikke i første omgang hvad jeres barn skulle hedde og hvis de kan lide det samme navn jamen så må de da tage det som de vil. Self kan de blive lidt akavet når i er sammen og begge børn er der. Men sådan er det jo

Det handler mere om at da de siger hvad deres søn skal hedde, beslutter veninden sig for at det skal deres også hedde. Selvfølgelig kan de heder det samme, men jeg ville da også rynke lidt på næsen hvis jeg fortalte hvad min søn skulle hedde og 2sek efter beslutter veninden sig for at det skan deres også hedde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.