Er det mig der er galt på den???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.851 visninger
33 svar
26 synes godt om
28. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger jeg er simpelthen lige nødt til at høre jeres mening.

sagen er den at jeg venter en dreng midt i juni, og så har vi et vennepar som også venter en dreng til september. vi har siden vi vidste vi skulle ha en dreng ( ved md scanning i uge 18 ) vist hva han skulle hedde og det er ikke noget vi holder hemmeligt for familie og venner. Nå men vi var så sammen med det her vennepar i torsdags vi snakkede om at det var lidt sjovt at vi begge skulle ha en dreng og at de ville må meget glæde af hinanden og så spurgte jeg om de havde snakket om navne, hun startede med at sige at de på ingen måde havde besluttet sig men de havde snakket om nogen forskellige bla lige det navn som vores skal hedde, det skal lige siges at de ikke vidste at vores søn skal hedde det navn. Jeg fortalte så at det havde vi vidst længe at vores skulle hedde, og så var det som om at hun blive sådan lidt trodsig eller hva man siger for så blev det lige besluttet at det skulle deres også hedde og så måtte der jo bare være 2 med det navn. Bagefter blev jeg lidt sur og irriteret for ved med mig selv at hvis det var omvende havde vi valgt et andet navn når man nu er så gode venner og ses rimelig tit.

khvordan ville i ha det hvis jeres gode venner valgte det samme navn som jeres barn skulle hedde??

Håber ikke det blev for rodet

go søndag knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

sagen er den at jeg venter en dreng midt i juni, og så har vi et vennepar som også venter en dreng til september. vi har siden vi vidste vi skulle ha en dreng ( ved md scanning i uge 18 ) vist hva han skulle hedde og det er ikke noget vi holder hemmeligt for familie og venner. Nå men vi var så sammen med det her vennepar i torsdags vi snakkede om at det var lidt sjovt at vi begge skulle ha en dreng og at de ville må meget glæde af hinanden og så spurgte jeg om de havde snakket om navne, hun startede med at sige at de på ingen måde havde besluttet sig men de havde snakket om nogen forskellige bla lige det navn som vores skal hedde, det skal lige siges at de ikke vidste at vores søn skal hedde det navn. Jeg fortalte så at det havde vi vidst længe at vores skulle hedde, og så var det som om at hun blive sådan lidt trodsig eller hva man siger for så blev det lige besluttet at det skulle deres også hedde og så måtte der jo bare være 2 med det navn. Bagefter blev jeg lidt sur og irriteret for ved med mig selv at hvis det var omvende havde vi valgt et andet navn når man nu er så gode venner og ses rimelig tit.

khvordan ville i ha det hvis jeres gode venner valgte det samme navn som jeres barn skulle hedde??

go søndag knus

Være ligeglad.. Fo ingen skal bestemme mit barns navn..

Anmeld

28. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Være ligeglad.. Fo ingen skal bestemme mit barns navn..

Ved du hva det har du sku ret i og vi kommer jo først så det er ikke os der kopiere:-)

Anmeld

28. april 2013

raca

jeg blander mig ikke i hvad andre folks børn hedder og jeg døber mine børn de navne vi syntes er fine..

og forde i i uge 18.. har fundet navnet betyder det jo ikke at i har ene ret på det..

for hvornår har man eneret.. hvis jeg til mit bryllup havde proklameret at 2 drenge navne og 2 pige navne var MINE så dem bedes de andre holder grapperne fra forde det skulle mine børn hedde...

det kan man jo ikke..

Anmeld

28. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ved du hva det har du sku ret i og vi kommer jo først så det er ikke os der kopiere:-)

Og det samme med hende.. Du kan jo heller ikke bestemme hvad deres skal hede.. 

Sig du blot til hende at det er hyggeligt at de bliver navnebrøde.. 

Generer det hende er det jo hendes problem og ikke dit.. 

Anmeld

28. april 2013

TNBC

Anonym skriver:

go søndag knus

Synes din veninde er barnlig.. Så giver man ikke sine bærn navn. Hop og fald ned på det. Jeres søn får et navn fordi i har valgt det til ham, deres får sit navn, fordi at hans mor måske er misundelig, konkurrerende eller bare barnlig.

Anmeld

28. april 2013

raca

Yurie skriver:

Synes din veninde er barnlig.. Så giver man ikke sine bærn navn. Hop og fald ned på det. Jeres søn får et navn fordi i har valgt det til ham, deres får sit navn, fordi at hans mor måske er misundelig, konkurrerende eller bare barnlig.

ja eller forde hun også kunne lide navnet hun havde det trods alt på hendes liste også...

Anmeld

28. april 2013

Pigent

Ingen skal bestemme hvad jeres søn skal hedde så derfor kalder i bare jeres søn det i har bestemt jer for

Det havde jeg selv gjort hvis det var mig..

Anmeld

28. april 2013

TNBC

raca skriver:

jeg blander mig ikke i hvad andre folks børn hedder og jeg døber mine børn de navne vi syntes er fine..

og forde i i uge 18.. har fundet navnet betyder det jo ikke at i har ene ret på det..

for hvornår har man eneret.. hvis jeg til mit bryllup havde proklameret at 2 drenge navne og 2 pige navne var MINE så dem bedes de andre holder grapperne fra forde det skulle mine børn hedde...

det kan man jo ikke..

Hun siger jo heller ikke at de ikke må kalde ham det, det er fordi ar veninden siger det skal deres også hedde når ts ssiger at det skal deres hedde.

Anmeld

28. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

go søndag knus

Jeg har en veninde der har en søn der hedder Oliver. Og det skal min egen også hedde også jeg faktisk ligeglad med hvad hun siger for hun ejer jo ikke navnet. Også er det jo bare sådan som det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.