Frk-S skriver:
Jeg har indset at jeg bruger for mange penge, så derfor vil jeg gerne høre jeres bedste sparetips? ;-)
Herhjemme er jeg også gået helt SPAR-PÅ-ALT! AMOK 
Mad = Der laver vi madplan og indkøbsliste hver søndag, og handler ind til hele ugen, altså fra Søndag til Lørdag. jeg laver gerne mad så der er til 2 dage ad gangen.
Og så når der er tilbud, så handler vi stort ind af tilbuddene og ligger det i fryseren. Rema1000 holdte f.eks. fødselsdag i sidste uge, og der var mega tilbud på smør, kaffe osv, og det handlede vi meget af, så er der smør og kaffe til laaaang tid... Men jeg plejer at handle ind i flere forskellige butikker, fordi så er frugten bedst i netto, og så er pålægen bedst i rema1000 osv , men jeg fandt ud af at det er billigere for os at handle i BILKA ! - for der kan vi få ALT hvad vi skal have, speceilt lækkert FRUGT... så det gør vi hver søndag
og så handler vi kun ind til det vi spiser og drikker, og ikke mere, så smider vi ikke så meget mad ud...
så tænker jeg meget over at huske at slukke Lyset, og når vi går i seng om aftenen slukker jeg for ALT så der ikke er noget som står på standby, computere, tv'et osv.... ( så engang et program at man spare mange penge ved at slukke alt ned)
men jeg kikker gerne med her i tråden for at se om der er andre som har gode sparetips 

Anmeld