Kom med dit bedste sparetips.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Sara.

Moma skriver:

Hermed sendt

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

MariaKyedDK

Frk-S skriver:

Jeg har indset at jeg bruger for mange penge, så derfor vil jeg gerne høre jeres bedste sparetips? ;-) 

Herhjemme er jeg også gået helt SPAR-PÅ-ALT! AMOK

Mad = Der laver vi madplan og indkøbsliste hver søndag, og handler ind til hele ugen, altså fra Søndag til Lørdag. jeg laver gerne mad så der er til 2 dage ad gangen.

Og så når der er tilbud, så handler vi stort ind af tilbuddene og ligger det i fryseren. Rema1000 holdte f.eks. fødselsdag i sidste uge, og der var mega tilbud på smør, kaffe osv, og det handlede vi meget af, så er der smør og kaffe til laaaang tid... Men jeg plejer at handle ind i flere forskellige butikker, fordi så er frugten bedst i netto, og så er pålægen bedst i rema1000 osv , men jeg fandt ud af at det er billigere for os at handle i BILKA ! - for der kan vi få ALT hvad vi skal have, speceilt lækkert FRUGT... så det gør vi hver søndag

og så handler vi kun ind til det vi spiser og drikker, og ikke mere, så smider vi ikke så meget mad ud...

så tænker jeg meget over at huske at slukke Lyset, og når vi går i seng om aftenen slukker jeg for ALT så der ikke er noget som står på standby, computere, tv'et osv.... ( så engang et program at man spare mange penge ved at slukke alt ned)

men jeg kikker gerne med her i tråden for at se om der er andre som har gode sparetips

Anmeld

29. april 2013

MomInTheMaking

Frk-S skriver:

Jeg har indset at jeg bruger for mange penge, så derfor vil jeg gerne høre jeres bedste sparetips? ;-) 

Ta' hvad du kan få og behold hvad du har. 

Anmeld

29. april 2013

pcoramt

Frk-S skriver:

Tjek op på forsikringer og spørg om et bedre tilbud tv pakken er let at finde nogle penge i, ring evt. Og spørg om rabat eller overvej at skifte udbyder. (Det samme gælder telefoner)

Købt stort ind og brug råvarer fornuftigt. Fx brugte vi før 500 g hakket oksekød til. Lassange (vi er to) nu bruger vi 250 g og en gulerod eller squas eller hvad vi nu lige har i kan os nøjes med at spare 100 gram væk

Anmeld

29. april 2013

Mette.mor

Sparer på indkøbsturene som mange andre, køber tøj på udsalg og så har jeg købt en menstruationskop på www.menstruationskoppen.dk så jeg ikke skal bruge flere penge på bind og tamponer og sparer 50-100 kr hver måned! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.