Kom med dit bedste sparetips.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Louise H.

Vi har indført madplaner og så handler vi langtidsholdbare ting som pasta, ris og dåser først på måneden holder øje med tilbud på kød f pålæg osv., Så vi kan købe godt ind af det.

. Hele næste uges madplan er bygget på noget vi allerede har i fryseren, skal bare købe 2 pakker bacon og en pose kartofler, så har vi mad til hele ugen onsdag skal vi f.eks. Have farsbrød, der plejer at være nok til 2 dage så vi skal have det igen torsdag og sådan har vi det med meget mad. Gider vi ikke have eb ret 2 dage i streg, selvom vi har nok, så ryger det i fryseren

Jeg tror vi bruger 3000 på husholdning i måneden og vi er endda gode til at spise ude til frokost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

EnSødMor

Team Putte skriver:

Lav en liste over forskellige retter i får og inddel den i billige, alm og dyre retter så undgår man at lave det samme fordi man i øjeblikket kun kan tænke på 3 ting her kører vi en dyr ret lørdag, et par billige i løbet af ugen og resten helt alm det sparer man gode penge på og selvom man har lyst til store røde bøffer torsdag ved man at man får det lørdag vi laver oz madplaner og så laver vi små portioner så der ik er mad spild evt rester Fryser vi ned og spiser en masse forskelligt fra fryseren de dage det skal gå hurtigt

Tak for rådet... Det vil jeg prøve at inddele det i.. ;-) 

Anmeld

28. april 2013

Moma

Frk-S skriver:

Ja, god ide! 

Madplan skal hermed indføres, men kommer man ikke tit til at lave det samme og samme igen. 

Det synes jeg ikke. Google er ens bedste ven  og så er madplaner tit oppe herinde som tråd. Der var en bruger herinde fra, der har lavet en madplan til lang tid - kan ikke huske hvor lang tid. Men den kan jeg sende til dig hvis du sender mig din mail

Anmeld

28. april 2013

EnSødMor

Moma skriver:

Det synes jeg ikke. Google er ens bedste ven  og så er madplaner tit oppe herinde som tråd. Der var en bruger herinde fra, der har lavet en madplan til lang tid - kan ikke huske hvor lang tid. Men den kan jeg sende til dig hvis du sender mig din mail

Har netop også lige brugt Google og en madplan på remas hjemmeside... Men ja tak, det må du gerne... Min mail er Camillapiin@gmail.com 

Anmeld

28. april 2013

Maria-s

Her handler vi også ind ca en gang om ugen (efter madplan), og så bruger vi en FANTASTISK app der hedder QUICKY en app hvor man plotter ind hvad man skal have og den kategoriserer det selv, grøntsager sammen, hygiene etc. Så glemmer man ikke så nemt noget på listen, hvilket betyder at man ikke skal ned og handle ind igen

Anmeld

28. april 2013

Sara.

Moma skriver:

Du må meget gerne sende madplanen til mig også hvis det er okay...

Anmeld

29. april 2013

Moma

Frk-S skriver:

Har netop også lige brugt Google og en madplan på remas hjemmeside... Men ja tak, det må du gerne... Min mail er Camillapiin@gmail.com 

Er sendt

Anmeld

29. april 2013

Moma

Sara. skriver:

Du må meget gerne sende madplanen til mig også hvis det er okay...

Har brug for din e-mail adresse.

Anmeld

29. april 2013

Sara.

Moma skriver:

Har brug for din e-mail adresse.

Det er selvfølgelig rigtigt

sar-rob@hotmail.com

Mange tak

Anmeld

29. april 2013

Moma

Sara. skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt

sar-rob@hotmail.com

Mange tak

Hermed sendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.