Kom med dit bedste sparetips.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

EnSødMor

l.b. skriver:

På mad, faste udgifter eller fornøjelser ? 

På mad. ;-) sorry mit dårlige formulerede indlæg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

EnSødMor

Månsson skriver:

Vi handler en gang om ugen og det har gjord at vi ikke har alle mulige hovsa køb og kan dermed handle for omkring 600kr om ugen og det er med alt..

vi plejer også at handle stort ind 1 gang om måneden, men så er der lige hver gang man mangler mælk, eller rugbrød så køber man alt muligt lort oveni! ;( 

Anmeld

28. april 2013

EnSødMor

B&J skriver:

vi handler kun 1 gang om ugen

og self. mælk og dvs. ting man kan komme til at mangle..

vi laver en månedens plan med mad

vi handler både i Føtex, rema1000, Aldi, lidl, netto, Kvickly ja der hvor der er tilbud  også går vi til alle tilbuddene og der for spare vi rigtig mange penge  

Jeg hader bare at kigge i reklamer selvom det er en god måde at finde tilbud på! ;-) 

Bliver nød til at læse reklamer og skrive ned.  

Anmeld

28. april 2013

EnSødMor

hannetheis skriver:

Vi skriver mad plan hver søndag og handler gerne ind der eller mandag.
Jeg elsker at læse reklamer vi har mange små supermarkeder tæt på. Så sparer rigtig meget på at jage tilbud.

Vi er 2 børn og 2 voksne og vi bruger max 3000pr md på mad og andet til forbruget. Bleer,shampoo osv. Inkl en gang hvor vi spiser ude.

Hmm.... Jeg er nødt til at læse de reklamer og handle billigere ind.  vi handler mest i Føtex eller Bilka og det er bare rigtig dyrt i længden.... ;-( 

Anmeld

28. april 2013

EnSødMor

Moma skriver:

Madplaner er det bedste sparetip. Så handler man kun ind én gang om ugen - pånær måske grønt, frugt og brød.

Ja, god ide! 

Madplan skal hermed indføres, men kommer man ikke tit til at lave det samme og samme igen. 

Anmeld

28. april 2013

EnSødMor

rikkeregnbue skriver:

Jeg følger lige med! 

Godt at se man ikke er den eneste! 

Anmeld

28. april 2013

Team Putte

Frk-S skriver:

Ja, god ide! 

Madplan skal hermed indføres, men kommer man ikke tit til at lave det samme og samme igen. 

Lav en liste over forskellige retter i får og inddel den i billige, alm og dyre retter så undgår man at lave det samme fordi man i øjeblikket kun kan tænke på 3 ting her kører vi en dyr ret lørdag, et par billige i løbet af ugen og resten helt alm det sparer man gode penge på og selvom man har lyst til store røde bøffer torsdag ved man at man får det lørdag vi laver oz madplaner og så laver vi små portioner så der ik er mad spild evt rester Fryser vi ned og spiser en masse forskelligt fra fryseren de dage det skal gå hurtigt

Anmeld

28. april 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Frk-S skriver:

VVigågågåreefeft

Hmm.... Jeg er nødt til at læse de reklamer og handle billigere ind.  vi handler mest i Føtex eller Bilka og det er bare rigtig dyrt i længden.... ;-( 

Vi går efter føtex buget mærke. Det er der penge at spare

Anmeld

28. april 2013

B&J

Frk-S skriver:

Jeg hader bare at kigge i reklamer selvom det er en god måde at finde tilbud på! ;-) 

Bliver nød til at læse reklamer og skrive ned.  

det gør vi hver fredag eller hvornår lige reklamerne kommer også skriver vi ned

Anmeld

28. april 2013

L&V

Frk-S skriver:

vi plejer også at handle stort ind 1 gang om måneden, men så er der lige hver gang man mangler mælk, eller rugbrød så køber man alt muligt lort oveni! ;( 

Det prøvede vi nemlig os så derfor blev det hver søndag i stedet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.