Bordskik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2009

Muffinmus

Som du nok ved er der sgu heller ikke megen bordskik hos os..han er klart blevet bedre efter de fo.
rslag min sp kom med...men det prøver i jo i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

bette

MariaE skriver:

Som du nok ved er der sgu heller ikke megen bordskik hos os..han er klart blevet bedre efter de fo.

hva er det for forslag?

Anmeld

30. juni 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
MariaE skriver:

Ja, del gerne med en efterhånden desperat mor? Synes også vi har prøvet både den pædagogiske og mindre pædagogiske vej... Hun sad pænt indtil hun selv lærte at hoppe op og ned fra stolen

Anmeld

30. juni 2009

Loggidut

Niks...det sker også her, dog vil jeg med det samme skynde mig at tilføje at når hun rejser sig første gang, siger jeg til hende, at så smider mor maden væk, og så er der ikke mere!

I starten prællede det af som vand på en gås, men da hun opdagede jeg faktisk drønede maden direkte i skralderen...ja så er det som om hun har fundet ud af det ikke kun er tomme trusler!

så det er skide svært, men lønner sig at holde fast!

Anmeld

30. juni 2009

Monica

Her får Gustav lov at rejse sig når han er færdig, og går ind og leger. Hvis han bliver sur over et eller andet (Sjældent) så bliver han vist væk fra bordet... Men hvis han kommer tilbage og vil have mere fordi vi bare sidder og hænger ved bordet, så får han det... Men det er højst en mundfuld...
Og når vi spiser, så kan vi ikke lege eller læse... Han må gerne sætte sig på en af de andre stole, men der er ingen serivce før vi har rejst os....

Monica

Anmeld

30. juni 2009

Muffinmus

Jamen hun har sagt en masse min kære sp..
Det er abre stella der er skide stædig
Hun sagde at vi skulle huske at bare fordi vi var sultne var det ikke sikker de var det på samme tid. Og så sagde hun at i stedet for at øse op så skulle han selv være med til at vælge lidt og tage lidt selv..og evt på en voksen tallerken så det så ud som vores.
Alt i alt har det altså hjulpet lidt i hvert fald. Så lidt havde hun ret, selv om han stadig kan karte rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.