Stjernekigger? - Rigtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

TbCp

-Sigrid- skriver:

Puha...
Var Mikkel ikke også død da du fødte ham?

Du fødte for tidligt begge gange, ikke? Var det så derfor de var stjernekiggere?

Jo :-( han fik hjertemassage 4 min efterfølgende.

Jeg ved ikke om det var derfor de var stjernekiggere, men tænker det godt kan være derfor da de jo ikke sad fast i bækkenet da fødslen gik i gang og så nok ikke fik skruet sig rigtigt ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Bette var stjernekigger. Ingen vidste det, så da jeg havde haft preseveer i en time tog de en blodprøve på hende, vidste heldigvis hun ikk var stresset. Men hver gang der kom en ve var hun godt nede og ude, men når veen stoppede så smuttede hun helt ind igen, så jeg blev klippede for at der blev mere plads, og vupti, første ve derefter kom hun flyvende ud og til stor overraskelse for alle, som stjernekigger.

Hun har et press overst på næsebenet, intet der er grimt, bare ganske sød historie om hvorfor næsen er lidt flad ;-)

Vandet gik 7.55 og Bette var ude 16.57
3950 gr og 54 cm lang :-)

Tager gerne sådan en fødsel igen ...

Anmeld

27. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Muhmi skriver:

Ja Rune lå som stjernekigger... Men vi fik ham vendt ved at jeg lå med røven i vejret så han fik boret sig rigtigt ned resten af vejen

Han har fået et pres henover næsen og er blå sådan tværs over næsen, det er han stadig, ved ikke hvornår det går væk? 

Men når man snakker om at andengangs fødende skulle føde hurtigere, så var det bestemt ikke sådan med mig hehe Jeg kom ind på fg og var 3 cm åben klokken ni om morgenen og han er først født kl. 17.27 så det har taget lidt tid Det var først efter jeg vendte med rumpen i vejret at der gik skub i tingene og fra at være 6-7 cm åben til at han er født gik der en halv time.. Så det kan anbefales hvis de ligger forkert

Jeg pressede 3 gange og så var han ude Og jeg fik ikke så meget som en hudafskrabing (Meget stolt)

Min datter er 4 og har presset over næsen endnu, til tider er det blå. Her ses det på ingen måde, udover hvis man ved det. Og jeg synes bare det er super sødt :-)

Anmeld

27. april 2013

Team Putte

-Sigrid- skriver:

Du lyder ret sej

Uden at prale så følte jeg mig sgu sej regner med næste barn bliver legende let jm sagde at når man kunne føde som mig så kunne dam føde hvad som helst.. kæresten ønsker sig en giraf

Anmeld

27. april 2013

MorDk

Ja det var min søn og han blev taget med Kop!

Anmeld

10. maj 2013

-Sigrid-

Team Putte skriver:

Uden at prale så følte jeg mig sgu sej regner med næste barn bliver legende let jm sagde at når man kunne føde som mig så kunne dam føde hvad som helst.. kæresten ønsker sig en giraf

Haha hvor godt
Jeg regner også med at føde hjemme næste gang, for jeg føder sgu nok på under 2 timer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.