ang sexliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Da min kæreste begyndte at tage på, kom jeg med små hentydninger til at JEG synes han var rigtig smuk- men kunne mærke han SELV var utilfreds, og det måtte han jo sige ja til, det var han (altså utilfreds) selvom han ikke sagde det. Det fik ham til at begynde og træne og komme i form igen 

( at der så er kommet lidt på igen nu jeg er gravid er vidst mere min skyld end hans  Men den tager vi sammen når jeg har født)

ingen tvivl om at han er ked af sin vægt, for det siger han og er han

og jeg har sagt at jeg støtter ham 100% og vil  gerne hjælpe ham og støtte ham,og han ville gerne træne men har ikke overskud,og har sat det i bero i 6 måneder og er han ik klar afmelder jeg det siger han.

det er meget ekstremt det han indtager af alt junk og sodavand hverdag, og jeg lever jo sundt hverdag.

han havde tabt 17 kg sammen med mig, men har nok taget 25-30 kg på igen og kommer ikke videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Chevro

Anonym skriver:

jeg holder jo af ham, men tænder slet ikke på ham, og jeg vil ikke dømme ham.

men vi går hver sin vej pga jeg har ændret mig rigtig meget fysisk og psykisk.

og han går modsat vej end mig nu, og det er noget møj.

Af og til kan man desværre godt ændre sig, så meget personligt - at man faktisk ikke føler det samme for en anden person. På trods af at kærligheden har været der i mange år.

Tror også mange mænd bliver hængende i den samme gamle rutine, hvor imod kvinder ofte udvikler sig videre - og når man har oplevet ting som vægttab, ulykker, og andre livsforandrende ting sker der rigtig meget med en!

Jeg har været ude for det samme!

Anmeld

26. april 2013

modesty

Anonym skriver:

hej min mand og jeg har været sammen i mange år og vi har et dårligt sexliv, og vi har talt om det mange mange gange,og det ligesom om det går i sig selv igen og vi kommer ikke videre

vi er meget forskellige hvad det er vi vil- og det han vil ønsker jeg ikke så det er svært at mødes på halvvejen.

hvad kan jeg gøre, kan i give mig nogen råd..???

det hænger også sammen med at jeg har tabt mig og min mand konstant æder og tager mere og mere på ,tænder overhovedet ikke på ham og det kan jeg ikke få mig selv til at sige.

jeg savner et sexliv, men hvordan filen lige når man ikke tænder på den man er sammen med.

jeg bruger tit mit sexlegetøj for at tilfredsstille mig selv,og hvis vi har sex en gang hver 3 måned blir jeg ike tændt og han kan ikke give mig orgasmer og kommer ikke eller nogetsomhelst.

nogen råd..???

Du bliver nødt til at være ærlig overfor ham og sige det som det er. Ja, det er dobbeltmoralsk at du selv er overvægtig og ikke tænder på ham fordi han er overvægtig, men man kan ikke selv styre hvad og hvem man tænder på.

Han fortjener at vide hvordan du har det så han kan gøre noget ved det - hvis det er det han ønsker.

Du siger at han spiser masser af junk og drikker sodavand. Det vil altså sige at han har mulighed for at gøre noget ved sin overvægt hvis han vil. Og hvis du spiser sundt, er det jo endnu et incitament for ham - det er noget I kan gøre sammen. 

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

altså jeg har jo det rigtig skidt med at jeg tænker sådan, og det er os derfor det kun bliver ved det.

jeg holder jo af ham,men vi er meget sjældent sammen han er konstant ved sin computer jeg ser ham aldrig, jeg sidder altid alene altid hver evig eneste aften og om dagen, og vi laver ikke noget sammen kun hvis vi skal noget sammen med vores barn.

jeg kører surt i det, og når så han kun kan dukke op hvis han vil "HA" noget, ja så blir jeg ik så glad.

han giver ingenting igen.

jeg gør meget ud af mig selv, og når så han ikke gør ja så hjælper det slet ik.

det jeg prøver på at sige er at jeg ønsker virkelig at det skal fungere, og jeg vil ikke sårer ham for det fortjener han ikke,for jeg har selv været hvor han er,så ved hans følser.

han var en helt anden anderledes glad mand dengang han havde tabt sig og var på kost han havde det jo godt, og det ønsker jeg for ham, og jeg vil gerne hjælpe ham, og det ved han.

men han er bar ikke der hvor jeg er, han er ik klar mentalt, og ved ik om han blir det.

Anmeld

30. april 2013

MKuhr

Anonym skriver:

det virker jo bare ikke fair jeg skal sige til ham at det er pga hans vægt når jeg selv er overvægtig men har så bar tabt rigtig meget of fortsætter indtil jeg er tilfreds.

han elsker mig for som jeg ser ud, men jeg ikke ham, og det lyder forfærdeligt når jeg skal sige det sådan

han har selv spurgt mig direkte om det var derfor, og jeg stivnet totalt og kunne ikke sige JA

Jeg havde en eks kæreste som havde taget på, og jeg sagde at det var pga hans vægt jeg ikke ville tilbage til ham. så han tabte sig igen. det gjorde han for mig fordi han elskede mig, han sagde først at jeg skulle elske ham for den han var og ikke for det ydre, men jeg kan ikke være sammen med en jeg ikke tænder på, og sådan har mange mennesker det, og hvorfor lyve overfor sig selv. det kan da godt være at det lyder groft, men jeg synes det er en ærlig sag.

Jeg ville heller ikke blive sur, skuffet eller fornærmet hvis min mand den dag i dag kommer og siger at han godt kunne tænke sig hvis jeg strammede lidt op. det skulle ikke være noget problem, kan ikke forstå hvorfor det er så svært, hvorfor man ikke skal kunne tillade sig at bede hinanden om sådan nogle ting. der er grænser men altså hvis han har taget på (går ud fra han ikke vejede det samme fra i begyndte at komme sammen) så tændte du på ham før og ikke på al den fedt som han har taget på efterfølgende, så er det da fair at du siger hvordan du har det med det. det var noget andet hvis han hele tiden har været den størrelse og du lige pludselig synes han skulle til og tabe sig..

synes godt at man kan holde sig selv ved lige, både for sig selv og for sin partner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.