Anonym skriver:
det virker jo bare ikke fair jeg skal sige til ham at det er pga hans vægt når jeg selv er overvægtig men har så bar tabt rigtig meget of fortsætter indtil jeg er tilfreds.
han elsker mig for som jeg ser ud, men jeg ikke ham, og det lyder forfærdeligt når jeg skal sige det sådan 
han har selv spurgt mig direkte om det var derfor, og jeg stivnet totalt og kunne ikke sige JA 
Det på ingen måde for at lyde hård eller noget får man kan jo tydeligt mærke det ikke er et sjovt enme for dig,
men nej det er bestemt ikke fair du tænker sådan. Hvis du selv er overvægtig ved du også at det nogle gange er en kamp at tage skridtet og indse man skal ændre sin livsstil og tabe sig.
Og synes det uhyggeligt at man næsten skal forlange at ens partner skal gå samme vej som en selv ellers kan man ikke tænde på vedkommende

betyder udseende virkelig så meget.
Mig og min kæreste er begge større mennesker over de 100 kg vi har vejet det samme og tabt os begge to, men efter en lille depression stod min vægt stille for efter at stige med 7kg, alt imens tabte min kæreste sig yderligere og vejer nu 9 kg mindre med mig og jeg synes da ikke det særlig fedt, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at han tænder lige så meget på mig som nogensinde. og ingen af os kigger bestemt ikke efter udseende, det er det indre der tæller og det er personen inden i som får mig helt op på dupperne.
Synes din mand fortjener at få sandheden at vide, men jeg ville blive så såret af at få sådan en besked af min partner så måden det bliver sagt på må være varsom, og han har jo nok sin fornemmelse siden han selv har spurgt.
Anmeld