ang sexliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.839 visninger
14 svar
4 synes godt om
26. april 2013

Anonym trådstarter

hej min mand og jeg har været sammen i mange år og vi har et dårligt sexliv, og vi har talt om det mange mange gange,og det ligesom om det går i sig selv igen og vi kommer ikke videre

vi er meget forskellige hvad det er vi vil- og det han vil ønsker jeg ikke så det er svært at mødes på halvvejen.

hvad kan jeg gøre, kan i give mig nogen råd..???

det hænger også sammen med at jeg har tabt mig og min mand konstant æder og tager mere og mere på ,tænder overhovedet ikke på ham og det kan jeg ikke få mig selv til at sige.

jeg savner et sexliv, men hvordan filen lige når man ikke tænder på den man er sammen med.

jeg bruger tit mit sexlegetøj for at tilfredsstille mig selv,og hvis vi har sex en gang hver 3 måned blir jeg ike tændt og han kan ikke give mig orgasmer og kommer ikke eller nogetsomhelst.

nogen råd..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

aarhusmor

har ikke lige noget råd, da jeg stort set står i samme situation

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

har ikke lige noget råd, da jeg stort set står i samme situation

jeg holder jo af ham, men tænder slet ikke på ham, og jeg vil ikke dømme ham.

men vi går hver sin vej pga jeg har ændret mig rigtig meget fysisk og psykisk.

og han går modsat vej end mig nu, og det er noget møj.

Anmeld

26. april 2013

khaleesi

Det kan være han også selv har det svært med at have taget på.

Mænd går stille med dørerne og vil ikke rigtig fortælle hvis fx vægtproblemer går dem på. Måske har han selv rigtig dårlig selvtillid uden du ved det?

Gør i romantiske ting sammen? mange gange er det ikke udseendet der tænder gnisten igen, men at man genfinder kærligheden og forelskelsen på ny.  Så mit råd til jer er at lade være med at bekymre jer om sexlivet lige nu, det bliver IKKE bedre indtil i genfinder hinanden! for får i gnisten tilbage, får i sexlivet tilbage.

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

khaleesi skriver:

Det kan være han også selv har det svært med at have taget på.

Mænd går stille med dørerne og vil ikke rigtig fortælle hvis fx vægtproblemer går dem på. Måske har han selv rigtig dårlig selvtillid uden du ved det?

Gør i romantiske ting sammen? mange gange er det ikke udseendet der tænder gnisten igen, men at man genfinder kærligheden og forelskelsen på ny.  Så mit råd til jer er at lade være med at bekymre jer om sexlivet lige nu, det bliver IKKE bedre indtil i genfinder hinanden! for får i gnisten tilbage, får i sexlivet tilbage.

nej vi gør aldrig romantiske ting sammen, da vi ikke har nogen rigtig til at kan tag vores barn

holder bare ikke ud at ikke ha noget dejligt sexliv, og forestiller mig bare ikke at vi nogensinde får det med mindre han går samme vej som mig.

han ska samme vej som jeg, og gøre noget ud af sig selv før jeg kan tænde på ham.

Anmeld

26. april 2013

MKuhr

Anonym skriver:

hej min mand og jeg har været sammen i mange år og vi har et dårligt sexliv, og vi har talt om det mange mange gange,og det ligesom om det går i sig selv igen og vi kommer ikke videre

vi er meget forskellige hvad det er vi vil- og det han vil ønsker jeg ikke så det er svært at mødes på halvvejen.

det hænger også sammen med at jeg har tabt mig og min mand konstant æder og tager mere og mere på ,tænder overhovedet ikke på ham og det kan jeg ikke få mig selv til at sige.

jeg savner et sexliv, men hvordan filen lige når man ikke tænder på den man er sammen med.

jeg bruger tit mit sexlegetøj for at tilfredsstille mig selv,og hvis vi har sex en gang hver 3 måned blir jeg ike tændt og han kan ikke give mig orgasmer og kommer ikke eller nogetsomhelst.

nogen råd..???

Der er ikke andet for end sandheden og den kan godt siges på en pæn måde.

og så må du jo fortælle ham hvad du gerne vil have fra ham. og giv ham lyst til at give dig det.

Anmeld

26. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

nogen råd..???

Da min kæreste begyndte at tage på, kom jeg med små hentydninger til at JEG synes han var rigtig smuk- men kunne mærke han SELV var utilfreds, og det måtte han jo sige ja til, det var han (altså utilfreds) selvom han ikke sagde det. Det fik ham til at begynde og træne og komme i form igen 

( at der så er kommet lidt på igen nu jeg er gravid er vidst mere min skyld end hans  Men den tager vi sammen når jeg har født)

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

MKuhr skriver:

Der er ikke andet for end sandheden og den kan godt siges på en pæn måde.

og så må du jo fortælle ham hvad du gerne vil have fra ham. og giv ham lyst til at give dig det.

det virker jo bare ikke fair jeg skal sige til ham at det er pga hans vægt når jeg selv er overvægtig men har så bar tabt rigtig meget of fortsætter indtil jeg er tilfreds.

han elsker mig for som jeg ser ud, men jeg ikke ham, og det lyder forfærdeligt når jeg skal sige det sådan

han har selv spurgt mig direkte om det var derfor, og jeg stivnet totalt og kunne ikke sige JA

Anmeld

26. april 2013

Newsence

Du har forandret dig og så skal han følge trop, men hvad nu hvis han slet ikke er der hvor du er.. For mig at se må du finde ud af om du vil leve med ham som han er nu eller ej. Det ydre betyder meget for dig og det er der intet galt i, men du skal finde ud af hvor meget det betyder. Det med at absolute at ville ændre på modparten har aldrig virket. Hvis du vælger at blive så tror jeg du skal arbejde med dig selv og ikke ham. Du skal du finde noget at tænde på og personligheden kan man også tænde på. Og ja måske har han det dårligt med sit udseende og derfor ikke så aktiv sådan var det med min mand men vi fik en god snak hvor jeg bekræftede ham og så kom sex lysten igen hos ham

Anmeld

26. april 2013

BigHope13

Anonym skriver:

det virker jo bare ikke fair jeg skal sige til ham at det er pga hans vægt når jeg selv er overvægtig men har så bar tabt rigtig meget of fortsætter indtil jeg er tilfreds.

han elsker mig for som jeg ser ud, men jeg ikke ham, og det lyder forfærdeligt når jeg skal sige det sådan

han har selv spurgt mig direkte om det var derfor, og jeg stivnet totalt og kunne ikke sige JA

Det på ingen måde for at lyde hård eller noget får man kan jo tydeligt mærke det ikke er et sjovt enme for dig,
men nej det er bestemt ikke fair du tænker sådan. Hvis du selv er overvægtig ved du også at det nogle gange er en kamp at tage skridtet og indse man skal ændre sin livsstil og tabe sig.
Og synes det uhyggeligt at man næsten skal forlange at ens partner skal gå samme vej som en selv ellers kan man ikke tænde på vedkommende betyder udseende virkelig så meget.

Mig og min kæreste er begge større mennesker over de 100 kg vi har vejet det samme og tabt os begge to, men efter en lille depression stod min vægt stille for efter at stige med 7kg, alt imens tabte min kæreste sig yderligere og vejer nu 9 kg mindre med mig og jeg synes da ikke det særlig fedt, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at han tænder lige så meget på mig som nogensinde. og ingen af os kigger bestemt ikke efter udseende, det er det indre der tæller og det er personen inden i som får mig helt op på dupperne.

Synes din mand fortjener at få sandheden at vide, men jeg ville blive så såret af at få sådan en besked af min partner så måden det bliver sagt på må være varsom, og han har jo nok sin fornemmelse siden han selv har spurgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.