Jeg vil gerne give den døde tvilling et navn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

kriknu

Hmmm... Jeg tænker:

Noa Luca

Noa Jamie

eller

Jamie Luca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Nadia&Daniel

Jamie Luca er virkelig smukt  

Anmeld

27. april 2013

kriknu

Nadia&Daniel skriver:

Jamie Luca er virkelig smukt  

Ja meget, men jeg kan så godt lide Noa og betydningen af det 

Anmeld

27. april 2013

Lunae

kriknu skriver:

Ja meget, men jeg kan så godt lide Noa og betydningen af det 

Noa Luca er virkelig et skønt navn!

Anmeld

27. april 2013

Pigent

kriknu skriver:

MEN ... jeg ved ikke om det er en dreng eller en pige, så jeg tænker at det skal være et unisex navn men jeg kan simpelthen ikke finde noget jeg kan lide ...

Der bliver jo ingen dåb eller noget som helst, men jeg synes alligevel at der skal et navn til.. Så vi kan omtale den som andet end "den" og også for sønnens skyld - jeg vil gerne kunne fortælle ham om hans tvilling, uden at det lyder som om at det er en stol fordi jeg bare siger "den"

Jeg har overvejet Jamie, da jeg både har en veninde der hedder det men også har en veninde hvis søn hedder det, men jeg synes bare at det er mest brugt som drengenavn og tænk nu hvis det faktisk er ... eller var, en lille pige.

Jeg håber lidt i kan følge mig her, og håber lidt at i har nogle lidt bedre idéer end mig 

Jamie synes jeg er et drengenavn, nok mest fordi jeg selv godt kunne finde på at kalde en dreng det. 

Jeg synes det kunne være fint hvis det ene navn havde en betydning eller var et navn efter noget familie. Fx Luca Sol. Begge navne kan bruges til begge køn. 

Også får du lige nogle forslag

Lykke

Mika

Bjørk

Angel 

Anmeld

27. april 2013

Karla

kriknu skriver:

Hmmm... Jeg tænker:

Noa Luca

Noa Jamie

eller

Jamie Luca

Noa Luca synes jeg er rigtig godt. Luca betyder jo også "den lysende". Synes jeg altså også passer godt ind i dit tilfælde
Håber du finder det helt rigtige

Anmeld

27. april 2013

o1Mutte

kriknu skriver:

Hmmm... Jeg tænker:

Noa Luca

Noa Jamie

eller

Jamie Luca

Noa Luca er super smukt

Anmeld

27. april 2013

Mother-love

Michel,jackie,rene,Kim og jessie. Kan ikke komme i tanke om flere lige nu. Men skriver igenhvis jeg kan komme i tanke om flere

Anmeld

27. april 2013

gonefishing

kriknu skriver:

MEN ... jeg ved ikke om det er en dreng eller en pige, så jeg tænker at det skal være et unisex navn men jeg kan simpelthen ikke finde noget jeg kan lide ...

Der bliver jo ingen dåb eller noget som helst, men jeg synes alligevel at der skal et navn til.. Så vi kan omtale den som andet end "den" og også for sønnens skyld - jeg vil gerne kunne fortælle ham om hans tvilling, uden at det lyder som om at det er en stol fordi jeg bare siger "den"

Jeg har overvejet Jamie, da jeg både har en veninde der hedder det men også har en veninde hvis søn hedder det, men jeg synes bare at det er mest brugt som drengenavn og tænk nu hvis det faktisk er ... eller var, en lille pige.

Jeg håber lidt i kan følge mig her, og håber lidt at i har nogle lidt bedre idéer end mig 

Englen Gabriel, er det ikke også et unisex navn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.