Jeg vil gerne give den døde tvilling et navn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.245 visninger
38 svar
22 synes godt om
26. april 2013

kriknu

MEN ... jeg ved ikke om det er en dreng eller en pige, så jeg tænker at det skal være et unisex navn men jeg kan simpelthen ikke finde noget jeg kan lide ...

Der bliver jo ingen dåb eller noget som helst, men jeg synes alligevel at der skal et navn til.. Så vi kan omtale den som andet end "den" og også for sønnens skyld - jeg vil gerne kunne fortælle ham om hans tvilling, uden at det lyder som om at det er en stol fordi jeg bare siger "den"

Jeg har overvejet Jamie, da jeg både har en veninde der hedder det men også har en veninde hvis søn hedder det, men jeg synes bare at det er mest brugt som drengenavn og tænk nu hvis det faktisk er ... eller var, en lille pige.

Jeg håber lidt i kan følge mig her, og håber lidt at i har nogle lidt bedre idéer end mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Albertsen92

Niki er både drenge og pigenavn

Anmeld

26. april 2013

MorTilEn2013Dreng

kriknu skriver:

MEN ... jeg ved ikke om det er en dreng eller en pige, så jeg tænker at det skal være et unisex navn men jeg kan simpelthen ikke finde noget jeg kan lide ...

Der bliver jo ingen dåb eller noget som helst, men jeg synes alligevel at der skal et navn til.. Så vi kan omtale den som andet end "den" og også for sønnens skyld - jeg vil gerne kunne fortælle ham om hans tvilling, uden at det lyder som om at det er en stol fordi jeg bare siger "den"

Jeg har overvejet Jamie, da jeg både har en veninde der hedder det men også har en veninde hvis søn hedder det, men jeg synes bare at det er mest brugt som drengenavn og tænk nu hvis det faktisk er ... eller var, en lille pige.

Jeg håber lidt i kan følge mig her, og håber lidt at i har nogle lidt bedre idéer end mig 

Jeg skulle faktisk til at skrive Jamie

Anmeld

26. april 2013

kriknu

MiichellaMalou skriver:

Jeg skulle faktisk til at skrive Jamie

det er altså også et sødt navn, synes bare kun man ser drenge hedde det  

Anmeld

26. april 2013

Louise H.

jeg kan kun komme i tanke om 2 andre unisex navne. Det er Kim og Luca

Anmeld

26. april 2013

Mama3

Hva med Noa eller Luca det kan begge også hedde

Anmeld

26. april 2013

Dot D

Jeg kan godt forstå, at du har brug for at sætte navn på

Da jeg læste overskriften, tænkte jeg "Jamie", da jeg så, du havde samme tanke, så må det være et godt bud

Jeg håber, det giver dig ro på, at få sat navn på, og som du selv siger, når du skal fortælle om den "anden" engang, så er det rart med et navn

Anmeld

26. april 2013

emsaroto

Renée og Luca er begge kønnet. Og Andrea er også? 

Anmeld

26. april 2013

Miss Church

Mama3 skriver:

Hva med Noa eller Luca det kan begge også hedde

Jeg stemmer helt klart på Noa 

Anmeld

26. april 2013

kriknu

Kan Jamie Luca så gå?

for lillemanden skal også have dobbeltnavn, og der skal absolut ikke gøres forskel der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.