Jeg vil gerne give den døde tvilling et navn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

Lunae

Jeg synes Noa eller Luca!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Kløver

Sara. skriver:

Hvad med Noah?
Kender både drenge og piger der hedder det.
Og det betyder fredfyldt / fredelig / hvile hvilket jeg synes er meget symbolsk i jeres sammenhæng...

Enig men ville stave det Noa når det er unisex

Skal det være dobbeltnavn synes jeg Noa Luca er super fint

Anmeld

26. april 2013

Team Putte

kriknu skriver:

MEN ... jeg ved ikke om det er en dreng eller en pige, så jeg tænker at det skal være et unisex navn men jeg kan simpelthen ikke finde noget jeg kan lide ...

Der bliver jo ingen dåb eller noget som helst, men jeg synes alligevel at der skal et navn til.. Så vi kan omtale den som andet end "den" og også for sønnens skyld - jeg vil gerne kunne fortælle ham om hans tvilling, uden at det lyder som om at det er en stol fordi jeg bare siger "den"

Jeg har overvejet Jamie, da jeg både har en veninde der hedder det men også har en veninde hvis søn hedder det, men jeg synes bare at det er mest brugt som drengenavn og tænk nu hvis det faktisk er ... eller var, en lille pige.

Jeg håber lidt i kan følge mig her, og håber lidt at i har nogle lidt bedre idéer end mig 

hvad med Michell? det kender jeg en pige der hedder og gik i skole med en dreng der hed det

Anmeld

26. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

kriknu skriver:

MEN ... jeg ved ikke om det er en dreng eller en pige, så jeg tænker at det skal være et unisex navn men jeg kan simpelthen ikke finde noget jeg kan lide ...

Der bliver jo ingen dåb eller noget som helst, men jeg synes alligevel at der skal et navn til.. Så vi kan omtale den som andet end "den" og også for sønnens skyld - jeg vil gerne kunne fortælle ham om hans tvilling, uden at det lyder som om at det er en stol fordi jeg bare siger "den"

Jeg har overvejet Jamie, da jeg både har en veninde der hedder det men også har en veninde hvis søn hedder det, men jeg synes bare at det er mest brugt som drengenavn og tænk nu hvis det faktisk er ... eller var, en lille pige.

Jeg håber lidt i kan følge mig her, og håber lidt at i har nogle lidt bedre idéer end mig 

Tess :-)

Anmeld

26. april 2013

Smukkert

kriknu skriver:

http://www.min-mave.dk/navne/liste
Her har du en liste med unisexnavne :-)

Håber du finder det perfekte navn, og er ked af jeres tab

Anmeld

26. april 2013

Karla

kriknu skriver:

Synes Noa er rigtig flot og både til en pige eller dreng. Og betydningen af navnet synes jeg passer rigtig godt.

http://www.navnebetydning.dk/drengenavn/Noa.shtml

Anmeld

26. april 2013

C-Dog

Charly eller Charlie. Billie. Selv om jeg synes Jamie er så fint til både dreng og pige. Renee.

Anmeld

26. april 2013

simone_jacobsen

kriknu skriver:

Kan Jamie Luca så gå?

for lillemanden skal også have dobbeltnavn, og der skal absolut ikke gøres forskel der 

Det er fint

Eller Jamie René ?

Anmeld

26. april 2013

Mama1304

Kan ikke lige komme på nogle navne, som ikke allerede er nævnt. Men ville blot sende et 

Anmeld

26. april 2013

merethe

Profilbillede for merethe

Her er de Unisex navne som jeg kender

Sasha

Luca

Kim

Janis

Nor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.