Hjælp! Ang. Briller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
18 svar
3 synes godt om
25. april 2013

Anonym trådstarter

Hej. 

Sagen er den at min mand og jeg har købt briller ved synoptik og brillerne er i sig selv gode nok ( eller mine er tror jeg nok. ) men vi har ikke direkte brug for en styrke men har en bygningsfejl som brillerne kan være behjælplige med, problemet er bare at vi ikke tror vi kan vende os til det der med briller og den yngste vil simoelthen ikke lade dem være så især jeg kan ikke gå med dem når han er vågen medmidre jeg vælger nær kontakt, tumle lege mm. fra og det vil jeg være meget ked af så vi fortrækker måske en form for linser hvis det endeligt skule være. Nu kommer mit spørgsmål så: kan må gå ind og lever brillerne tilbage og får refunderet pengene ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Chevro

Anonym skriver:

Hej. 

Sagen er den at min mand og jeg har købt briller ved synoptik og brillerne er i sig selv gode nok ( eller mine er tror jeg nok. ) men vi har ikke direkte brug for en styrke men har en bygningsfejl som brillerne kan være behjælplige med, problemet er bare at vi ikke tror vi kan vende os til det der med briller og den yngste vil simoelthen ikke lade dem være så især jeg kan ikke gå med dem når han er vågen medmidre jeg vælger nær kontakt, tumle lege mm. fra og det vil jeg være meget ked af så vi fortrækker måske en form for linser hvis det endeligt skule være. Nu kommer mit spørgsmål så: kan må gå ind og lever brillerne tilbage og får refunderet pengene ? 

Nej, de er jo købt til dig - og styrker, stel mm. er jo dit valg og dit køb.

Og selvom du får linser har dine øjne godt af brillerne som aflastning om aftenen :-)

Jeg har fået ridset hornhindene, af mine linser. Men nu skal jeg have nye glas i mine briller, så jeg skal gå med dem noget oftere - specielt om aftenen og når jeg ellers kan. Brille og linse verdenen er en dyr verden, når man først døjer Men det er synet, og det er godt for dig at have! :-)

Håber du får bestilt linser, men det lyder ikke til at være en speciel høj styrke, så er de ikke så voldsomt dyre. Min styrke er lige sat op og bygningsfejl ændret - derfor nye glas og så er mine nye linder 100,- kr dyrer end dem jeg havde før. Så giver 398,- om måneden på linser nu (: (men kan se)

Anmeld

26. april 2013

B&J

alle kan vende sig til briller og jeres barn skal også bare lige lære du har briller også er det dejligt nemt og tage af og på

Anmeld

26. april 2013

Koen.

Nej du kan desværre ikke levere dem tilbage

MEN giv det en måneds tid, jeg havde utrolig svært ved at vænne mig til briller, men efter en tid blev det bare alm. Jeg har til hverdag linser i, men sidst på dagen/ aftenen har jeg briller på da ens øjne jo bliver trætte af linserne + det ikke altid i weekenderne jeg vil have linser i

Så giv det tid og ang ungerne, være konsekvent og fjern dem fra situationen med brillerne, min den mindste på 11 mdr røre os ved brillerne ind imellem men det er langt fra hverdag eller hver uge nu

Anmeld

26. april 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Hej. 

Måske. Louis Nielsen kører i hvert fald med sådan noget.

Anmeld

26. april 2013

MorDk

Spørg eksperten Nadia&Daniel ♥

Anmeld

26. april 2013

2babygirls

Chevro skriver:

Nej, de er jo købt til dig - og styrker, stel mm. er jo dit valg og dit køb.

Og selvom du får linser har dine øjne godt af brillerne som aflastning om aftenen :-)

Jeg har fået ridset hornhindene, af mine linser. Men nu skal jeg have nye glas i mine briller, så jeg skal gå med dem noget oftere - specielt om aftenen og når jeg ellers kan. Brille og linse verdenen er en dyr verden, når man først døjer Men det er synet, og det er godt for dig at have! :-)

Håber du får bestilt linser, men det lyder ikke til at være en speciel høj styrke, så er de ikke så voldsomt dyre. Min styrke er lige sat op og bygningsfejl ændret - derfor nye glas og så er mine nye linder 100,- kr dyrer end dem jeg havde før. Så giver 398,- om måneden på linser nu (: (men kan se)

Hold da op.

Hvad er din styrke og hvor får du linser henne 

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Spørg eksperten Nadia&Daniel ♥

Må indrømme jeg er ikke skarp til at finde folk herinde og slet ikke til at henvise til et indlæg. 

Anmeld

26. april 2013

MorDk

Anonym skriver:

Må indrømme jeg er ikke skarp til at finde folk herinde og slet ikke til at henvise til et indlæg. 

Her er eksperten: https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=6366

Og...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.