Erfaringer med "flip-flap.dk" autostol søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

Sakris

Vi har en af dem, og har været rigtig tilfredse med den. Vi har ingen bil, og brugte faktisk kun autostolen ganske sjældent.

I stareten synes jeg ikke den stod så fast i bilen, men synes så heller ikke den vi har nu sidder bedre. Og den er godkendt og testet. Så det er nok ok. Synes min datter sad fint i stolen. Havde vi haft en bil, havde vi nok købt en recaro og helst en med isofix.

Barnevogn/klapvognen har været fin. Synes dog at liggemålet er ret lille i forhold til en almindelig barnevogn. Vi har en lille pige og en altan barnevogn, så for os har det ikke givet problemer. 

Vi havde også problemer med punkteringer. (14 gange på 6 måneder). Vi fik sendt nye slanger gratis, men valgte at købe punkterfri hjul til den (500,- inkl. fragt). De har været hver en krone værd. 

(Vi har modellen Aston. Varekurven har vi aldrig haft problemer med. Den har håndtag på stellet, der gør den nem at slæbe op og ned af trapper hvis man som vi, skal have den stående i en kælder uden rampe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Christina74

Det hellere ikke en autostolsbarnevogn!

Det er som beskrevet i indlægget, nogle autostole som man kan købe med sin kombivogn, og så er det bare tilfældet at der også er en adapter på stellet som gør det muligt at, placere den ekstrakøbte autostol på (som vist på billedet).. Men der har aldrig været tale om en "autostolebarnevogn" .. Tror jeg faktisk hellere ikke findes

Vil lige sige at man ikke køber autostolen :-) den er nemlig med i prisen.

Men kan se de har fået den der isofix del til bilen som man køber for xtra 750,-

Hov er ikke klar over om autostolen er med til tvillinge vognen :-S

Anmeld

27. april 2013

Lenats31

Det hellere ikke en autostolsbarnevogn!

Det er som beskrevet i indlægget, nogle autostole som man kan købe med sin kombivogn, og så er det bare tilfældet at der også er en adapter på stellet som gør det muligt at, placere den ekstrakøbte autostol på (som vist på billedet).. Men der har aldrig været tale om en "autostolebarnevogn" .. Tror jeg faktisk hellere ikke findes

Jeg tror du har misforstået det hun skrev. 

Selve vognen er lavet til at netop de autostole skal kunne spændes fast på stellet, således at man bruger autostolene og ikke klapvognens overdel til at fragte ungerne rundt i, når de er ude. Det er ikke særlig sundt for ungerne. 

Den sælges med klapvogns/barnevognsdelen, men når nu den har den anden mulighed også, så er det jo nemt med autostolene istedet for overdelen.

Der er selvfølgelig ingen der kan sige at netp du vil bruge den på den måde. Men det forholder sig ofte omvendt når folk anskaffer sig et travelsystem som det her er. der eksiterer en hel del af dem.

Anmeld

8. maj 2013

Mortil7

kan ikke huske om autostolen føæger med til tvillingevognen, men hvis de gør kan du evt skrive du hellere vil have køreposer istedet for autostolen..

Da jeg købte min ashton valgte jeg det og det var ingen problem..

Anmeld

10. oktober 2013

myra

Hej jeg har milano modellen og har kun været tilfreds dog ikke brugt klapvogn endnu. Punkteret 1 gang men min egen şkyld da jeg kom for meget luft i. Cykel handler skiftede uden problem şlange. Auto ştolen har jeg været enormt glad for ikkes oplevet nogen problemer med den. Flere der har givet tilsagn om de villes ønske de havde haft sådan en. Liften brugte jeg kun kort, brugte en voksi pose å jeg slap for flyverdragt hver gang vi gik tur nu var hun nyfødt og det var vinter men brugte også kun voksi i et halvt år şå kan ik betale sig at købe fra ny fylder for meget da hun begyndte at şidde op.

Anmeld

10. oktober 2013

Pigent

Jeg ville aldrig bruge den. Jeg ville købe en af de kendte og gode mærker

Anmeld

13. oktober 2013

Lenats31

Ville ikke anbefale den.

At den har bestået ECE R 44 godkendelsen er desværre ikke automatisk = at den er sikker. Der er flere dårlige autostole på det europæiske marked der skiller ad så snart collisionstesten eller farten på vejen er over 50 km/t.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.