Erfaringer med "flip-flap.dk" autostol søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.183 visninger
26 svar
7 synes godt om
25. april 2013

Viventerjer

Hej

Vi overvejer at købe autostolen med til Flip flaps kombivogn, men kan kun læse den er EU mm. godkendt.

Jeg kan ikke finde nogle teste, den har været med i så, man køber den sådan set kun på baggrund af den er godkendt.

Vi søger derfor nogle med erfaringer inden for Flip flap.dk's autostole

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

An&Jo

Viventerjer skriver:

Hej

Vi overvejer at købe autostolen med til Flip flaps kombivogn, men kan kun læse den er EU mm. godkendt.

Jeg kan ikke finde nogle teste, den har været med i så, man køber den sådan set kun på baggrund af den er godkendt.

Jeg ville ikke bruge den til mit barn før den var testet med et godt resultat.. Ville aldrig nøjes med en der bare var godkendt..

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Viventerjer skriver:

Hej

Ved den er tüf testet til sehr gut..

Anmeld

25. april 2013

Viventerjer

ønskebarn74 skriver:

Ved den er tüf testet til sehr gut..

okay, har du et link til den side??

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Viventerjer skriver:

okay, har du et link til den side??

Nej Google...

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Viventerjer skriver:

Hej

Den er herimellem..

http://www.testberichte.de/testsieger/level3_auto_ausstattung_zubehoer_kindersitze_29.html

Anmeld

25. april 2013

raca

jeg ville aldrig bruge en autostols klapvogn.

da jeg mener barnets bevæglesesfrihed er vigtig når det er mugligt. og et lile barn har ikke muglighed for at bevæge sig godt nok i en autostol mener det er vigtigt det kommer ned og ligge frit og kan ændre stilling.

Anmeld

25. april 2013

2721

Vi har haft den og ville ikke bruge den synes den var dårligt lavet og ikke sikker min søn, de få gange vi brugte den kunne smy sig ud af den.
Så vil helt klart IKKE anbefale den.

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

raca skriver:

da jeg mener barnets bevæglesesfrihed er vigtig når det er mugligt. og et lile barn har ikke muglighed for at bevæge sig godt nok i en autostol mener det er vigtigt det kommer ned og ligge frit og kan ændre stilling.

Er enig med dig.. Men til en tdertil den lokale købmand er den sgu rar.. Og den korte tid er jo ok.. 

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

raca skriver:

Og der er barnevognskasse, klapvognssæder og lifte med.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.