Erfaringer med "flip-flap.dk" autostol søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

ønskebørn74

2721 skriver:

Vi har haft den og ville ikke bruge den synes den var dårligt lavet og ikke sikker min søn, de få gange vi brugte den kunne smy sig ud af den.
Så vil helt klart IKKE anbefale den.

Hvilken af vognene har du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

2721

ønskebarn74 skriver:

Hvilken af vognene har du?

Boston mener jeg. Den er både eu godkendt og det hele, som de skriver. Men igen jeg vil ikke kunne anbefale den.

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

2721 skriver:

Boston mener jeg. Den er både eu godkendt og det hele, som de skriver. Men igen jeg vil ikke kunne anbefale den.

Heller ikke vognen?

Anmeld

25. april 2013

2721

ønskebarn74 skriver:

Heller ikke vognen?

Barnevogenen og klapvognsdelen har jeg været mere end tilfreds med, hvis jeg ser bort fra at kalechen hurtigt bliver slap.

Den er nem at manøvre rundt og har brugt den meget.

Minus er den punkter nemt, den der bakke ved styret, falder nemt af. Kurven neden under bliver holdt fast med velcro og der går ikke længe før der ikke skal meget vægt til før den falder af. Liften er blød i siden og i toppen og kunne derfor kun bruges i korttid og jeg købte hurtigt et nyt regnslag og myggenet.

Men selve vognen, har jeg været rigtig glad for og bruger stadig klapvognen meget.

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

2721 skriver:

Barnevogenen og klapvognsdelen har jeg været mere end tilfreds med, hvis jeg ser bort fra at kalechen hurtigt bliver slap.

Den er nem at manøvre rundt og har brugt den meget.

Minus er den punkter nemt, den der bakke ved styret, falder nemt af. Kurven neden under bliver holdt fast med velcro og der går ikke længe før der ikke skal meget vægt til før den falder af. Liften er blød i siden og i toppen og kunne derfor kun bruges i korttid og jeg købte hurtigt et nyt regnslag og myggenet.

Men selve vognen, har jeg været rigtig glad for og bruger stadig klapvognen meget.

Ok.. Vil da lige selv have lagt kevlar i juhlene så..

Har forelsket mig i Aston modellen..

Anmeld

25. april 2013

2721

ønskebarn74 skriver:

Ok.. Vil da lige selv have lagt kevlar i juhlene så..

Har forelsket mig i Aston modellen..

Det er også en fin vogn, på rigtig mange punkter

Jeg kan ikke lige huske hvilken en vi har

God ide, de små sving hjul foran er også meget svære at få slanger til jeg måtte kontakte flip-flap for nye slanger, de var så heldigvis rigtig søde og hjælpsomme og fik 2 gratis slanger sendt hjem

Anmeld

25. april 2013

Viventerjer

raca skriver:

jeg ville aldrig bruge en autostols klapvogn.

da jeg mener barnets bevæglesesfrihed er vigtig når det er mugligt. og et lile barn har ikke muglighed for at bevæge sig godt nok i en autostol mener det er vigtigt det kommer ned og ligge frit og kan ændre stilling.

Det hellere ikke en autostolsbarnevogn!

Det er som beskrevet i indlægget, nogle autostole som man kan købe med sin kombivogn, og så er det bare tilfældet at der også er en adapter på stellet som gør det muligt at, placere den ekstrakøbte autostol på (som vist på billedet).. Men der har aldrig været tale om en "autostolebarnevogn" .. Tror jeg faktisk hellere ikke findes

Anmeld

25. april 2013

Viventerjer

2721 skriver:

Det er også en fin vogn, på rigtig mange punkter

Jeg kan ikke lige huske hvilken en vi har

God ide, de små sving hjul foran er også meget svære at få slanger til jeg måtte kontakte flip-flap for nye slanger, de var så heldigvis rigtig søde og hjælpsomme og fik 2 gratis slanger sendt hjem

Ja lige præcis.. Det nemlig også min opfattelse at det er nogle fine vogne, og god service Vi skal have en tvillinge Duet vogn

Har i købt autostolene med?? og i så fald, vil du sige noget om dem?

Anmeld

25. april 2013

Viventerjer

2721 skriver:

Vi har haft den og ville ikke bruge den synes den var dårligt lavet og ikke sikker min søn, de få gange vi brugte den kunne smy sig ud af den.
Så vil helt klart IKKE anbefale den.

Undskyld havde ikke lige set dit svar her Pyha, det var godt nok lige det jeg havde frygtet.. Tør sku ikke købe dem med

Anmeld

25. april 2013

2721

Viventerjer skriver:

Undskyld havde ikke lige set dit svar her Pyha, det var godt nok lige det jeg havde frygtet.. Tør sku ikke købe dem med

Autostolen var med i den samlede pakke den gang vi købte vognen, så vi kunne vidst som sådan ikke vælge den fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.