kroppen efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

StudPsyk

Jamen så synes jeg skal du skal få noget mere væske! Helst vand! ammer du? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Anonym trådstarter

Alexander&Lærke skriver:

Du kan også prøve med blommer, svesker, kivi det virker afførende. 

jeg tror jeg prøver det første du nævnte.. kan det bare håndkøbes?  hvad kan ømheden i maven evt så skyldes?

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Jamen så synes jeg skal du skal få noget mere væske! Helst vand! ammer du? 

vil jeg i gang med, Ja jeg ammer en meget sulten lille dreng

men forstår ikke hvad ømheden opstår i, i maven?

Anmeld

23. april 2013

Alexander&Lærke

Prøv om du kan drikke en masse vand også. De to ting kan købes i håndkøb på apoteket. Movicol kan indtages i drikkevarer vand, saft eller juice men lactoluse skal indtages som en lille snaps.

Anmeld

23. april 2013

Alexander&Lærke

Anonym skriver:

jeg tror jeg prøver det første du nævnte.. kan det bare håndkøbes?  hvad kan ømheden i maven evt så skyldes?

Efter veer måske dem havde jeg mange af 2 gang. Nogle mærker dem også første gang, hos mig føles det som en nivende sammentrækkende fornemmelse i maven. 

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Alexander&Lærke skriver:

Prøv om du kan drikke en masse vand også. De to ting kan købes i håndkøb på apoteket. Movicol kan indtages i drikkevarer vand, saft eller juice men lactoluse skal indtages som en lille snaps.

jeg er i gang med vandflasken :-) okey. Jeg må en tur på apotek i morgen så kan jeg langt om længe gå trygt og godt på wc igeeeeeeeeeeen..

Anmeld

23. april 2013

Alexander&Lærke

Anonym skriver:

jeg er i gang med vandflasken :-) okey. Jeg må en tur på apotek i morgen så kan jeg langt om længe gå trygt og godt på wc igeeeeeeeeeeen..

Det lyder godt, træls at bøvle med maven. Håber du får styr på det hele.

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Alexander&Lærke skriver:

Efter veer måske dem havde jeg mange af 2 gang. Nogle mærker dem også første gang, hos mig føles det som en nivende sammentrækkende fornemmelse i maven. 

det er i maven ikke livmoderen :-)

kunne mærke en ømhed og ubehag da min søn lå op af mig, og derfra også af blid tryggen.

Anmeld

23. april 2013

C-Dog

Min mave var også et helvede. Og det var så ubehageligt da alt derinde begyndte at hoppe på plads og trække sig sammen. Det var ret ømt. Og undgå helst mælkeprodukter, ris, kartofler, bananer og hvidt brød. Det kan gi hård mave og det er ikke sjovt efter en fødsel.

Anmeld

23. april 2013

Muffinmor

Anonym skriver:

okey fedt... har lige fået ris! åh nej lavet om til mælk? forstår ikke? skulle du indtage mere væske eller mere mælk? eller drak for meget mælk?  

dejligt at høre man ikke er alene om det blev nærmest helt panik!

Hehe det var måske lidt kringlet skrevet. Jeg havde rigtig meget mælk da jeg ammede min søn, efter han havde spidst pumpede jeg ud for at tømme brystet helt. Alt det væske jeg drak, gik til min mælkeproduktion, så tarmene fik ikke meget væske. Jeg kan læse at du også ammer en meget sulten baby, så måske også alt dit væskeindtag går til at lave mælk, til ham. Så mit råd er egentlig bare, at så længe du ammer skal du drikke rigtig meget væske, og hvis du har akut forstoppelse så undgå ris og pasta og få massere af fibre fra rå grøntsager og frugt.

Håber det var lidt lettere at forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.