Hjælp ang. Valmed Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

En svag streg, men alligevel klart positiv ( et par dage efter hvor jeg havde taget en ny hvor stregen kom efter et minut, så ville jeg lige se "den gamle" )

Okey på den måde  Hvor lækkert.. Uhh det spændene.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

LinLin

Anonym skriver:

Okey på den måde  Hvor lækkert.. Uhh det spændene.. 

Ved ikke hvor lækker en gammel "tisprøve" er hehe...

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Ved ikke hvor lækker en gammel "tisprøve" er hehe...

Nej okey selv tisprøven er ikke så lækker men lækkert at du alligevel var gravid 

Anmeld

21. april 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

Hejsa i søde mennesker

Jeg har lige et spørgsmål ang. Valmed Graviditetstest..

Hvor stor er sansynligheden for at testen ændre sig efter de anbefalet 5 min. ? Og vil det i det tilfælde så altid være falsk visning eller kan den stadig vise korrekt efter de 5 min. ?

Jeg håber der er nogle kloge hoveder herinde der kan hjælpe mig..

På forhånd tak!

Det er sådanset fulstændig ligemeget om den viser falsk positiv efter tid, det er KUN inden for tiden du skal gå efter, viser den positiv efter tid, så vent et par dage og tag en ny. jeg testede med valmed, og jeg fik en positiv inden for tiden, jeg har også prøvet at teste med valmed hvor den var positiv, ret tydeligt endda, efter tid, og der var jeg IKKE gravid så gå efter det den viser inden for tiden.

Anmeld

21. april 2013

LinLin

Anonym skriver:

Nej okey selv tisprøven er ikke så lækker men lækkert at du alligevel var gravid 

Anmeld

21. april 2013

Muhmi

Jeg kan kun varmt anbefale Valmed teste.. De har aldrig vist fejl for mit vedkommende, man skal jo bare gøre som der står, kan ikke se det svære i det

Anmeld

21. april 2013

HHC88

Ingen tvivl om at den  kan vise forkert. Da jeg testede 3+4, synes jeg at jeg kunne ane en meget svag streg, og lagde den af vejen igen, da jeg tænkte det var ønsketænkning Fandt den frem igen 4 timer senere, og så var stregen jeg så, blevet mere tydelig i og med at papiret inde i testen var tørret og farveforskellene var blevet tydeligere. Men min streg viste sig også inden for de 5 minutter, og var så bare blevet mere markeret senere. Hvis stregen først havde vist sig senere, ville jeg ikke selv turde tro på den.. 

Anmeld

21. april 2013

Muffinmus

Jeg har prøvet begge dele, har fået mindst to fine positive over tid, hvor jeg ikke var gravid, men har også prøvet det hvor jeg rent faktisk var gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.