Hjælp ang. Valmed Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.283 visninger
17 svar
4 synes godt om
21. april 2013

Anonym trådstarter

Hejsa i søde mennesker

Jeg har lige et spørgsmål ang. Valmed Graviditetstest..

Hvor stor er sansynligheden for at testen ændre sig efter de anbefalet 5 min. ? Og vil det i det tilfælde så altid være falsk visning eller kan den stadig vise korrekt efter de 5 min. ?

Jeg håber der er nogle kloge hoveder herinde der kan hjælpe mig..

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hejsa i søde mennesker

Hvor stor er sansynligheden for at testen ændre sig efter de anbefalet 5 min. ? Og vil det i det tilfælde så altid være falsk visning eller kan den stadig vise korrekt efter de 5 min. ?

På forhånd tak!

Jeg har kun hørt dårligt om dem. Og at de kan vise falsk positiv efter tid.. Og de er vist dem der gøre det mest så vidt jeg har forstået har aldrig brugt dem

Anmeld

21. april 2013

Minforevigt

Anonym skriver:

Hejsa i søde mennesker

På forhånd tak!

Valmed er en super fin test, hvis man AFLÆSER INDENFOR TID!!!

man skal IKKE læse efter den tid der står på. Og det gælder for ALLE teste. Så er den ugyldig. 

Anmeld

21. april 2013

Louise H.

Jeg har aldrig haft problemer med valmed men man skal selvfølgelig aflæse inden for tid, ellers er den ikke gyldig. Det gælder alle teste..

Anmeld

21. april 2013

LinLin

Jeg har kun oplevet den anden streg kom efter tid, da jeg rent faktsik var gravid

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Jeg har kun hørt dårligt om dem. Og at de kan vise falsk positiv efter tid.. Og de er vist dem der gøre det mest så vidt jeg har forstået har aldrig brugt dem

Okey.. Jeg har ikke hørt så meget om de forskellige mærker og sådan.. Så ved ikke hvad folk enlig bedst kan lide..

Men tak for svaret

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Minforevigt skriver:

Valmed er en super fin test, hvis man AFLÆSER INDENFOR TID!!!

man skal IKKE læse efter den tid der står på. Og det gælder for ALLE teste. Så er den ugyldig. 

Ja jeg tænker også at det vel er generalt at man skal aflæse inden for den anbefalet tid..

Tak for svaret..

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Louise :-) skriver:

Jeg har aldrig haft problemer med valmed men man skal selvfølgelig aflæse inden for tid, ellers er den ikke gyldig. Det gælder alle teste..

Okey.. Dejligt at du ingen problemer har haft..

Ja det er vel generalt..

Tak for svaret..

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg har kun oplevet den anden streg kom efter tid, da jeg rent faktsik var gravid

Okey det er jo noget helt andet end der ellers blevet sagt.. Men super dejligt at du var gravid  Blev det så en tydelig streg eller bare "en lille makering"? (Hvis jeg må spørge)

Tak for svaret..

Anmeld

21. april 2013

LinLin

Anonym skriver:

Okey det er jo noget helt andet end der ellers blevet sagt.. Men super dejligt at du var gravid  Blev det så en tydelig streg eller bare "en lille makering"? (Hvis jeg må spørge)

Tak for svaret..

En svag streg, men alligevel klart positiv ( et par dage efter hvor jeg havde taget en ny hvor stregen kom efter et minut, så ville jeg lige se "den gamle" )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.