Hvordan er livet med to små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

StudPsyk

Puha, jeg har kun én uges erfaring, og so far synes jeg det har været både nemt og hårdt. Jeg er spændt på når hverdagen starter og farmand ikke har barsel, hvordan det så bliver!

So far synes jeg det hårdeste har været, at der ikke kun er én der kan ødelægge ens nattesøvn Det er som om, at det er PÆNT hårdt, når de vågner uafhængigt af hinanden  Men Rose synes lillebror er SÅ sød, glæder mig vildt til de kan lege sammen en dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

maria_wlt

Monica P skriver:

Ja et nært bånd til sin søster eller bror er også vigtigt her, jeg glæder mig til at se dem sammen.

Hvis jeg må spørge om noget

Jeg ved jo godt hvor meget praktisk arbejde der er med en, men hvor meget mere føler du der er ved to? er der dobbelt så meget eller hvad føler du?

Tak for dit svar

Monica

Sjovt du spørger om det for det var lige noget jeg sad og tænkte på.

Jeg synes ikke det er dobbelt for man har gang i tingene alligevel.. men som der er skrevt før så er det mere planlægningen der kræver lidt  

Men som dagene går så tager man det hele på rutinen til sidst 

Anmeld

21. april 2013

2babygirls

Monica P skriver:

og forresten god bedring med hende

Monica 

Lige præcist. Men heldigvis skifter scenariet hele tiden, så man kan se sig ud af det. De første mange uger skreg anemone når vi kørte bil og nægtede at bruge sut. Nu er det positivt med bil og autostol og sutten 

Men elsker sku livet som mor til 2 selvom man nogle gange synes friheden med 1 barn var mega luksus haha.

og mange tak.

Anmeld

21. april 2013

Troldemommi

Janne T. skriver:

Puha, jeg har kun én uges erfaring, og so far synes jeg det har været både nemt og hårdt. Jeg er spændt på når hverdagen starter og farmand ikke har barsel, hvordan det så bliver!

So far synes jeg det hårdeste har været, at der ikke kun er én der kan ødelægge ens nattesøvn Det er som om, at det er PÆNT hårdt, når de vågner uafhængigt af hinanden  Men Rose synes lillebror er SÅ sød, glæder mig vildt til de kan lege sammen en dag!

jeg krydser fingre for at jeres hverdag kommer til at gå fint, så må vi håbe lille James lige kan lære sin storesøster det der med at sove igennem om natten

Ellers så send hende hjem til os så skal Johanne nok lære hende det

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.