Hvordan er livet med to små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
13 svar
5 synes godt om
21. april 2013

Troldemommi

Hvordan er liver med to små børn?

Der er sikkert mange meninger om dette spørgsmål, men jeg sidder lige og dagdrømmer om hvordan vores liv bliver når tre bliver til fire

Jeg tænke Johanne er små 2 år når Daniel kommer til verden, så kommer der en lille bitte dreng ind i familien og vil højst sandsynligt ændre alt.

Kan du måske fortælle mig lidt om hvordan jeres liv er med to små børn?

Har du et godt råd til en kommende mor igen?

på forhånd mange tak

Monica 21+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

morethanperfect

Monica P skriver:

Der er sikkert mange meninger om dette spørgsmål, men jeg sidder lige og dagdrømmer om hvordan vores liv bliver når tre bliver til fire

Jeg tænke Johanne er små 2 år når Daniel kommer til verden, så kommer der en lille bitte dreng ind i familien og vil højst sandsynligt ændre alt.

på forhånd mange tak

Monica 21+4

Der er 23 mdr. Mellem vores .. 

I starten stressende , der er hele tiden noget at se til ... Udover det er det helt fantastisk !! 

jeg kan bare se hvor meget de holder af hinanden .. De kysser og knuser hinanden , og her er lillebror , vigtigere end far og mor når der skal siges godnat  

Anmeld

21. april 2013

Troldemommi

morethanperfect skriver:

Der er 23 mdr. Mellem vores .. 

I starten stressende , der er hele tiden noget at se til ... Udover det er det helt fantastisk !! 

jeg kan bare se hvor meget de holder af hinanden .. De kysser og knuser hinanden , og her er lillebror , vigtigere end far og mor når der skal siges godnat  

åhh det er lige sådan et forhold jeg også håber vores to små får til hinanden

Tak for dit svar

Monica

Anmeld

21. april 2013

Hvem?

på forhånd mange tak

Monica 21+4

Her er der 10,5 måned imellem - det er hårdt, fantastisk og fedt!

Nøgleordet er planlægning

Anmeld

21. april 2013

maria_wlt

Monica P skriver:

på forhånd mange tak

Monica 21+4

Her i huset er der 16 mdr imellem. 

Det er en smule stressende til tider.. Når man skal nå at give begge en masse omsorg og kærlighed. 

Jeg kan tydelig mærke hvor meget der er at "lave" med to, når den yngste sover til middag.

Tristan som nu er 3,4 år er slet ikke så krævende som Ene på 2 år er

Jeg er glad for at Tristan ikke nåede det der enebarn stadie inden Ene kom

Det dejlige er at de er RIGTIG søskende. Elsker at lege sammen og spørger efter hinanden hele tiden. De får en masse ud af hinanden. 

Anmeld

21. april 2013

Troldemommi

Hvem? skriver:

Her er der 10,5 måned imellem - det er hårdt, fantastisk og fedt!

Nøgleordet er planlægning

Planlægning Planlægning Planlægning

Det er fint, det er noget jeg er ret god til

Tak for dit svar

Monica

Anmeld

21. april 2013

2babygirls

Monica P skriver:

på forhånd mange tak

Monica 21+4

Hårdt og fantastisk !!! 

Vores den store på 2,6 år har været ramt af skoldkopper da Anemone var under 1 dag gammel, og i denne weekend har hun kastet op 

Så der bor vi på hver etage i huset. Far på den store og mor på baby.

Men når baby sover så er det lykken at kunne give søg 120% til den store.

Glæder mig til Anemone er ældre og de rigtig kan få glæde af hinanden, men Madeleine elsker hende og tegner til hende, nusser, kysser og hygger om hende.

Dog er det Madeleines far og Anemones mor 

Anmeld

21. april 2013

Troldemommi

maria_wlt skriver:

Her i huset er der 16 mdr imellem. 

Det er en smule stressende til tider.. Når man skal nå at give begge en masse omsorg og kærlighed. 

Jeg kan tydelig mærke hvor meget der er at "lave" med to, når den yngste sover til middag.

Tristan som nu er 3,4 år er slet ikke så krævende som Ene på 2 år er

Jeg er glad for at Tristan ikke nåede det der enebarn stadie inden Ene kom

Det dejlige er at de er RIGTIG søskende. Elsker at lege sammen og spørger efter hinanden hele tiden. De får en masse ud af hinanden. 

Ja et nært bånd til sin søster eller bror er også vigtigt her, jeg glæder mig til at se dem sammen.

Hvis jeg må spørge om noget

Jeg ved jo godt hvor meget praktisk arbejde der er med en, men hvor meget mere føler du der er ved to? er der dobbelt så meget eller hvad føler du?

Tak for dit svar

Monica

Anmeld

21. april 2013

Troldemommi

Baby2påvej skriver:

Hårdt og fantastisk !!! 

Vores den store på 2,6 år har været ramt af skoldkopper da Anemone var under 1 dag gammel, og i denne weekend har hun kastet op 

Glæder mig til Anemone er ældre og de rigtig kan få glæde af hinanden, men Madeleine elsker hende og tegner til hende, nusser, kysser og hygger om hende.

Det må have været sindsygt hårdt i den tid med en lille ny og en omgang skoldkopper, men de prøvelser der er kan man jo heldigvis se sig ud af, det er jo heldigvis ikke noget der varer evigt

vi har kun et plan i vores hus så jeg håber ikke vi får sådan en tur

Forresten jeg tror du rammer det meget præcist ved at sige Hårdt men fantastisk, for nej, det bliver sikkert pisse hårdt men når man så ser dem sammen og der den kærlighed, så tror jeg man føler en lykke der er svær at beskrive

Monica 

Anmeld

21. april 2013

Troldemommi

Baby2påvej skriver:

Hårdt og fantastisk !!! 

og forresten god bedring med hende

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.