Projekt opdragelse (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

MorDk

bøllen skriver:

Tak for svar - lod ham også skrige . 

det med at vælge samme slik er svært , storebror er 11 og lillebror 3 . Så de vælger slik selv . Ville gerne skrige turerne til livs

Nååhr oki men så er det "bare" at prøve på alt muligt med bytte bytte osv. Så er det bare " Storebror har sit slik og du har dit" BUM!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

MorDk

Maja_4000 skriver:

Det er også sådan jeg forsøger at gøre dog er hendes far ikke helt med på den .. Han synes jeg er for 'svag', men når det virker er det sgu ligemeget hvordan vi kommer derhen .. F.eks. kan jeg sagtens børste carolines tænder uden skrig og skrål, det kan han ikke
Er far med på den hos jer?

For "svag"? Altså jeg vil mene at hvis man råber af sine børn og man skælder ud hele tiden .... det gør en svag (Been there)

Hvordan synes han du er svag?

Herhjemme prøver farmand men han lader primært mig tage mig af det... men det smitter af så farmand har færre "udbrud" efter vi er gået igang med projektet

Anmeld

20. april 2013

Maja_4000

MorDk skriver:

GåHa

For "svag"? Altså jeg vil mene at hvis man råber af sine børn og man skælder ud hele tiden .... det gør en svag (Been there)

Hvordan synes han du er svag?

Herhjemme prøver farmand men han lader primært mig tage mig af det... men det smitter af så farmand har færre "udbrud" efter vi er gået igang med projektet

Han synes at hun får for mange 'chancer' før der er en konsekvens .. Hvis hun slår f.eks. .. Der synes han at hun skal have 'time out' med det samme .. Hvor jeg først forklarer hende, at jeg ikke vil have det/det gør ondt.. Hvis hun fortsætter er der (selvfølgelig) konsekvens :b
Men tror efterhånden han begynder at kunne se at 'min' måde virker :p hun forstår jo selvfølgelig også mere og mere

Anmeld

20. april 2013

MorDk

Maja_4000 skriver:

Han synes at hun får for mange 'chancer' før der er en konsekvens .. Hvis hun slår f.eks. .. Der synes han at hun skal have 'time out' med det samme .. Hvor jeg først forklarer hende, at jeg ikke vil have det/det gør ondt.. Hvis hun fortsætter er der (selvfølgelig) konsekvens :b
Men tror efterhånden han begynder at kunne se at 'min' måde virker :p hun forstår jo selvfølgelig også mere og mere

Herhjemme er det at slå, sparke og voldsom adfærd "time out" med det samme... for han er meget voldsomt. Hvis han slår ud efter os, river, eller dasker så får han en advarsel.

Anmeld

20. april 2013

Maja_4000

MorDk skriver:

Herhjemme er det at slå, sparke og voldsom adfærd "time out" med det samme... for han er meget voldsomt. Hvis han slår ud efter os, river, eller dasker så får han en advarsel.

Ja okay .. Det er Caroline ikke .. Endnu men hvis hun er helt uden for 'rækkevidde' så er det også time out med de samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.