Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores første barn lå i lift den første tid, men med den lille der kommer nu, vil jeg have en sådan vugge der kan kobles sammen med vores seng. Liften fungerte også, men det ser så hyggelig og praktisk ud, at have den lille i samme højde som en selv ligger..
MyLille skriver: Vores første barn lå i lift den første tid, men med den lille der kommer nu, vil jeg have en sådan vugge der kan kobles sammen med vores seng. Liften fungerte også, men det ser så hyggelig og praktisk ud, at have den lille i samme højde som en selv ligger..
annec skriver: Hej piger :-) Så er der kun 8 uger til jeg rammer terminen :-) Og tænker hele tiden på om vi skal købe vugge eller bare have liften?? Vi har lidt pladsmangel da vi venter på ny bolig. Hvad havde i gjort? Og til jer der kun havde liften, hvor stod den om natten og om dagen? Altså på hvad?
Hej piger :-) Så er der kun 8 uger til jeg rammer terminen :-) Og tænker hele tiden på om vi skal købe vugge eller bare have liften?? Vi har lidt pladsmangel da vi venter på ny bolig. Hvad havde i gjort? Og til jer der kun havde liften, hvor stod den om natten og om dagen? Altså på hvad?
Vi bruger liften. Om natten står den i tremmesengen ved siden af vores seng. Om dagen står på gulvet/sofaen i stuen. Sommetider også i tremmesengen om dagen.. (:
annec skriver: Ja det er rigtigt :-) Men hvor stod liften henne om natten?
Ja det er rigtigt :-) Men hvor stod liften henne om natten?
Den stod ved min side af sengen Det gik helt fint, men denne gang VIL jeg have vugge
michelledam skriver: Vi brugte liften. Mest fordi vi gerne ville have at hun blev fortrolig med den både når hun sov i hendes tremmeseng men også i barnevognen. Vi stolte den bare ned i tremmesengen ved siden af vores seng. Ved den næste bruger vi også bare liften
Vi brugte liften. Mest fordi vi gerne ville have at hun blev fortrolig med den både når hun sov i hendes tremmeseng men også i barnevognen. Vi stolte den bare ned i tremmesengen ved siden af vores seng. Ved den næste bruger vi også bare liften
annec skriver: Ja okay :-)Tror desværre bare slet ikke at der er plads til en tremmeseng inden i vores sove ærelse
Ja okay :-)Tror desværre bare slet ikke at der er plads til en tremmeseng inden i vores sove ærelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128