Vugge eller lift??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Vi har brugt/ brugen en " vugge" til begge unger. Thea sov i den til hun var 8 mdr. Alberte på 9 1/2 mdr sover stadig i den. Den står inde ved siden af vores seng. Det er nok nærmest en lille seng, også har vi sat hjul under. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

MorEllen

Vores første barn lå i lift den første tid, men med den lille der kommer nu, vil jeg have en sådan vugge der kan kobles sammen med vores seng. Liften fungerte også, men det ser så hyggelig og praktisk ud, at have den lille i samme højde som en selv ligger..

Anmeld

19. april 2013

annec

MyLille skriver:

Vores første barn lå i lift den første tid, men med den lille der kommer nu, vil jeg have en sådan vugge der kan kobles sammen med vores seng. Liften fungerte også, men det ser så hyggelig og praktisk ud, at have den lille i samme højde som en selv ligger..

Ja det er rigtigt :-)

Men hvor stod liften henne om natten?

Anmeld

19. april 2013

Benjamins'mor

Vi brugte kun liften, og det vælger vi også at gøre denne gang.
Vi sætter den i tremmesengen ved siden af vores seng, det gjorde vi også med Benjamin.

Anmeld

19. april 2013

M (:

annec skriver:

Hej piger :-)
Så er der kun 8 uger til jeg rammer terminen :-)

Og tænker hele tiden på om vi skal købe vugge eller bare have liften?? Vi har lidt pladsmangel da vi venter på ny bolig.

Hvad havde i gjort? Og til jer der kun havde liften, hvor stod den om natten og om dagen? Altså på hvad?

Vi bruger liften. Om natten står den i tremmesengen ved siden af vores seng. Om dagen står på gulvet/sofaen i stuen. Sommetider også i tremmesengen om dagen.. (:

Anmeld

19. april 2013

MorEllen

annec skriver:

Ja det er rigtigt :-)

Men hvor stod liften henne om natten?

Den stod ved min side af sengen Det gik helt fint, men denne gang VIL jeg have vugge  

Anmeld

19. april 2013

Mother-love

Vi brugte liften. Mest fordi vi gerne ville have at hun blev fortrolig med den både når hun sov i hendes tremmeseng men også i barnevognen. Vi stolte den bare ned i tremmesengen ved siden af vores seng. Ved den næste bruger vi også bare liften

Anmeld

19. april 2013

annec

michelledam skriver:

Vi brugte liften. Mest fordi vi gerne ville have at hun blev fortrolig med den både når hun sov i hendes tremmeseng men også i barnevognen. Vi stolte den bare ned i tremmesengen ved siden af vores seng. Ved den næste bruger vi også bare liften

Ja okay :-)
Tror desværre bare slet ikke at der er plads til en tremmeseng inden i vores sove ærelse

Anmeld

19. april 2013

annec

michelledam skriver:

Tror desværre bare slet ikke at der er plads til en tremmeseng inden i vores sove ærelse

Anmeld

19. april 2013

Mother-love

annec skriver:

Så kunne i evt. Have den til at stå på en stol?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.