Vugge eller lift??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
30 svar
5 synes godt om
18. april 2013

annec

Hej piger :-)
Så er der kun 8 uger til jeg rammer terminen :-)

Og tænker hele tiden på om vi skal købe vugge eller bare have liften?? Vi har lidt pladsmangel da vi venter på ny bolig.

Hvad havde i gjort? Og til jer der kun havde liften, hvor stod den om natten og om dagen? Altså på hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Louise H.

Nu har vi en vugge i familien, som vi brugte til Isabella, men havde vi ikke haft den, så havde bare brugt liften

Anmeld

18. april 2013

Clisolka

Hej piger :-)
Så er der kun 8 uger til jeg rammer terminen :-)

Og tænker hele tiden på om vi skal købe vugge eller bare have liften?? Vi har lidt pladsmangel da vi venter på ny bolig.

Hvad havde i gjort? Og til jer der kun havde liften, hvor stod den om natten og om dagen? Altså på hvad?

Vi har ikke meget plads i en 2-vær. lejlighed, så jeg valgte kun at bruge liften  Liften stod enten i barnevognen - eller i tremmesengen inden hun voksede ud af liften 

Anmeld

18. april 2013

Maja_4000

Vi brugte slyngevugge og lift liften var kun når vi var ude (uden barnevogn) og så da hun skulle fra vugge over i tremmeseng, der sov hun i liften et par uger, selvom den egentlig var for lille

Anmeld

18. april 2013

Mettefpigen

Vi brugte liften... Den stod enten i barnevognen eller i tremmesengen indtil han voksede ud af den....

Anmeld

18. april 2013

annec

Babymor2010 skriver:

Vi har ikke meget plads i en 2-vær. lejlighed, så jeg valgte kun at bruge liften  Liften stod enten i barnevognen - eller i tremmesengen inden hun voksede ud af liften 

Hvornår voksede hun ud af liften? :-)

Anmeld

18. april 2013

annec

Mettefpigen skriver:

Vi brugte liften... Den stod enten i barnevognen eller i tremmesengen indtil han voksede ud af den....

Hvornår gjorde han ca det? :-)

Anmeld

18. april 2013

annec

Maja_4000 skriver:

Vi brugte slyngevugge og lift liften var kun når vi var ude (uden barnevogn) og så da hun skulle fra vugge over i tremmeseng, der sov hun i liften et par uger, selvom den egentlig var for lille

Ja okay :-) kan du huske hvornår liften blev for lille? :-)

Anmeld

18. april 2013

lycly

Personligt synes jeg vuggen er spild af penge Jeg havde ikke vugge til min datter (eller, havde arvet en men brugte den ikke) hun sov bare i liften så jeg kunne have hende tæt på. Hun lå enten på gulvet ved siden af sengen eller på to små klapborde så hun kom op i samme højde som mig
HVIS jeg havde plads til at en vugge kunne stå lige ved siden af mig, så kunne jeg måske overveje det

Anmeld

18. april 2013

Mettefpigen

annec skriver:

Hvornår gjorde han ca det? :-)

Mener han var ca 8 måneder.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.